  • 31. Data: 2019-07-09 22:42:07
    Temat: Re: Co ta matka robi w areszcie???
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > A one są przystosowane do takich usług? Lekarz chyba musi zbadać, ktoś
    > posprzątać.

    to jest właśnie sporne, w PdOZ nie ma wykwalifikowanego personelu
    medycznego, aby uratować pijaka w razie czego, wracz oczywiście bada
    delikwenta, czy się nadaje na osadzenie w PdOZ, ale nie czuwa już nad
    nim kiedy przekaże dla kulsonów:)

    --
    I love love

  • 32. Data: 2019-07-09 23:39:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.07.2019 o 12:13, ąćęłńóśźż pisze:
    > Następnym razem to się przygotuję przez te 50 minut zanim policja
    > łaskawie przyjedzie do pobicia z mordą, że nie ma noża ani 7 dni
    > niezdolności.

    Moim zdaniem ta konstrukcja prawna faktycznie jest trochę niedorzeczna.
    Ściga się uderzenie zwierzęcia, albo uszkodzenie rzeczy, ale uszkodzenie
    ciała do 7 dni musisz sobie ścigać sam z oskarżenia prywatnego.

  • 33. Data: 2019-07-09 23:41:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.07.2019 o 17:02, nadir pisze:
    > Następnym razem przy takim policjancie zadzwoń jeszcze raz na 112 lub do
    > dyżurnego na pobliską komendę Policji(czasem numery są ogólnodostępne) i
    > zacytuj pana policjanta. To baaardzo pomaga w wielu spornych sytuacjach.

    W tym konkretnym niespecjalnie. To jest ścigane z oskarżenia prywatnego,
    czyli faktycznie musisz sobie wynająć adwokata i sam oskarżać. Tyle, że
    to nie z kodeksu cywilnego, ale karnego. No, ale oczywiście cywilnie
    sprawcę też z kodeksu cywilnego możesz ścigać.

  • 34. Data: 2019-07-09 23:42:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.07.2019 o 19:19, RadoslawF pisze:

    > Nie.
    > W tym celu są izby wytrzeźwień.

    Nie wszędzie są Izby Wytrzeźwień. Czasem w nich nie ma miejsca.

  • 35. Data: 2019-07-10 01:10:50
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Nie wszędzie są Izby Wytrzeźwień. Czasem w nich nie ma miejsca.

    To duzo ludzi z dużym szmalem mieszka w Twojej miejscowości.
    U nas bidoków nie biorą, bo nie mieliby na zapłatę, więc śpia na ławkach
    i na dworcach.

    --
    animka

  • 36. Data: 2019-07-10 01:16:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.07.2019 o 01:10, Animka pisze:
    > To duzo ludzi z dużym szmalem mieszka w Twojej miejscowości.
    > U nas bidoków nie biorą, bo nie mieliby na zapłatę, więc śpia na ławkach
    > i na dworcach.

    ano, animka nic nie robi, aby im pomóc, w mojej okolicy staram się
    pomagać bezdomnym, animka ma to w dużym poważaniu:)

    --
    I love love

  • 37. Data: 2019-07-10 01:25:02
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-10 o 01:10, Animka pisze:

    > To duzo ludzi z dużym szmalem mieszka w Twojej miejscowości.
    > U nas bidoków nie biorą, bo nie mieliby na zapłatę, więc śpia na ławkach
    > i na dworcach.

    Bogatsi jak wychodzą z knajpy to wsiadają do limuzyny z szoferem, który
    ich zawozi do domciu.

    --
    animka

  • 38. Data: 2019-07-10 01:26:55
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.07.2019 o 01:25, Animka pisze:
    > Bogatsi jak wychodzą z knajpy to wsiadają do limuzyny z szoferem, który
    > ich zawozi do domciu.

    ano, animka ma w dużym poważaniu biedniejszych:)

    --
    I love love

  • 39. Data: 2019-07-10 07:16:25
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 21:05 nadir <n...@h...org> pisze:

    (...)
    > Natomiast w PDOZ lądują głownie wszyscy ci, którzy mogą być legalnie
    > zatrzymani na 48h, a gdzieś ostatnio słyszałem, że może to w pewnych
    > warunkach potrwać do 72h. Potem zdaje się jest dopiero areszt.

    Rzeczywiście.
    Osoba zatrzymana przed upływem 48 godzin powinna zostać zwolniona, lub
    przekazana do dyspozycji sądu z wnioskiem o tymczasowy areszt. Sąd na
    rozpatrzenie wniosku ma 24 godziny.
    Oba terminy są niezależne, ale de facto łączny czas zatrzymania może
    rzeczywiście trwać do 72 godzin.

    --
    Trefniś

  • 40. Data: 2019-07-10 11:30:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I wg policmajstra z kodeksu cywilnego ;-)
    Do kompletu odmówili zapisania danych obecnych świadków "Pan musi świadków sam
    przedstawić, zgłoszenia można dokonać na
    komendzie/komisariacie w ...".

    -----