  • 11. Data: 2002-11-01 18:52:18
    Temat: Re: Co powinno byc na pieczatce?
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    news:apui0d$ku4$1@news2.tpi.pl...

    > Było na pspp.
    > Art. 43, ust. 3 ustawy
    > z dnia 29.6.95
    > o statystyce publicznej
    > Dz U nr 88
    > poz 439
    > ze zmianami

    "3. Podmioty podlegające wpisowi do rejestru podmiotów w kontaktach
    urzędowych i związanych z obrotem gospodarczym są obowiązane do posługiwania
    się zaświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, i podawania numeru
    identyfikacyjnego w pieczęciach firmowych i drukach urzędowych."

    Bede drazyl dalej :-)
    Gdzie w takim razie przepis o obowiazku "posiadania i poslugiwania sie" ww.
    pieczecia firmowa.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 12. Data: 2002-11-01 18:54:34
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Tu mnie zaskoczyles.
    > Zanim zabiore sie za lekture, napisz tylko czy ww. dotyczy nas
    "zwykłych
    > przedsiebiorcow" :-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Karol

    Tak.
    Dotyczy tych, którzy podlegają
    wpisowi "regonowemu".

    CEZ

  • 13. Data: 2002-11-01 18:55:47
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Bede drazyl dalej :-)
    > Gdzie w takim razie przepis o obowiazku "posiadania i poslugiwania
> [...]

    A nikt nie mówił, że ma być
    pieczęć. Pieczęci może nie być,
    ale jak już jest, to z REGONem.

    CEZ

  • 14. Data: 2002-11-01 21:06:06
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Nov 2002, cef wrote:
    [...o REGONie na pieczątce...]
    >+ > > Zeznaję że jak dotąd nie szukałem podstawy prawnej owego
    [...]
    >+ Było na pspp.
    >+ Art. 43, ust. 3 ustawy [...] o statystyce publicznej

    O, thx., będę wiedział co kontrahentom wytykać ;) !

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (z REGONEM na stemplu oczywiście)

  • 15. Data: 2002-11-01 21:10:36
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...
    > On Fri, 1 Nov 2002, cef wrote:
    > [...o REGONie na pieczątce...]
    > [...]
    >
    > O, thx., będę wiedział co kontrahentom wytykać ;) !

    A jak kontrahent nie bedzie mial pieczatki :-)

    Karol

  • 16. Data: 2002-11-01 21:48:47
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Nov 2002, Karol wrote:
    [...]
    >+ > O, thx., będę wiedział co kontrahentom wytykać ;) !
    >+
    >+ A jak kontrahent nie bedzie mial pieczatki :-)

    A to to jest jak najbardziej przepisowy kontrahent :)
    Choć z drugiej strony.... taki bez stacjonarnego
    telefonu jest podejrzany, a bez pieczątki przejście
    TPSA jest hm.... jakbym sie nie bał to bym powiedział
    że niemożliwe !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 17. Data: 2002-11-02 11:24:53
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 1 Nov 2002 00:46:38 +0100),
    "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl> był(a) napisał(a):

    >Pytanie jak w temacie.
    >Chodzi o zwykla pieczatke firmowa.
    >Jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza.

    Powinno? W jakim sensie? Pieczątka, rzecz potrzebna wyłacznie z
    powodów socjologicznych, wymagana czasami wewnętrznymi ustaleniami
    betonów (TPSA itp). Zazwyczaj po prostu zawiera:

    Jan Kowalski i Syn
    41-800 Zabrze; ul. Gniadowa 12
    NIP: 648-00-00-000 REGON: 276xxxxxxxxxxx

    i już...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 18. Data: 2002-11-02 15:53:46
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 2 Nov 2002, Tristan Alder wrote:

    >+ "Leszek.Pawlisz" [...]
    >+ >Pytanie jak w temacie.
    [...]
    >+ Powinno? W jakim sensie?

    Sciśle prawnym, hrabio. Byłeś łaskaw przeczytać
    wątek, czy może lokaj nie doniósł reszty bitów ? ;)

    >+ Pieczątka, rzecz potrzebna wyłacznie z
    >+ powodów socjologicznych, [...]

    A to prawda. *Ale* *jeśli* jest...

    >+ Zazwyczaj po prostu zawiera:
    [...]