  • 21. Data: 2009-02-06 19:00:26
    Temat: Re: Co można zrobić z wyłudzeniem nienależnej opłaty?
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.fake>

    Tristan w <news:gmfkqa$mg9$3@news.interia.pl>:

    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 05 luty 2009 21:35
    > (autor 'Tom N'
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):
    > Chyba jednak niepotrzebie sprzątałem KFa. Sam jesteś pała, PLONK.

    Oczywiście belki w oku nie widzisz -- gdy Kali kraść to dobrze, gdy
    Kalemu ukraść to źle.
    No chyba, że było inaczej niż napisałeś i dwa razy kartę do czytnika
    przyłożyłeś, tylko nie potrafisz składnie opisać ile osób weszło, na
    jak długo, jaki jest cennik.
    I wygląda to tak, jakbyś od początku kręcił....

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 22. Data: 2009-02-06 22:17:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 06 luty 2009 20:00
> [...]
    wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):

    > Oczywiście belki w oku nie widzisz -- gdy Kali kraść to dobrze, gdy

    Ale co ty pierdolisz o kradzieży? Co komu ukradłem?

    > No chyba, że było inaczej niż napisałeś i dwa razy kartę do czytnika
    > przyłożyłeś, tylko nie potrafisz składnie opisać ile osób weszło, na
    > jak długo, jaki jest cennik.

    Do sauny wchodził tylko kolega. Ja nie wchodziłem. Ja siedziałem w tym
    czasie w basenie, bo mnie sauna nie pociaga. Za te jego 5 minut próby
    doliczono nam do rachunku 2zł. Co tu jest niezrozumiałego?

    > I wygląda to tak, jakbyś od początku kręcił....

    A ty zmieniasz FROM i mi z KF wyłazisz.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 23. Data: 2009-02-06 23:11:10
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Wszedłem do sauny, a też wcale mnie nie pociągała, ani trochę.
    Oszukaństwo ;-)

    -----

  • 24. Data: 2009-02-07 07:40:10
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org>

    Tristan w <news:gmic4d$1qm$1@news.interia.pl>:

    [...]
    > Do sauny wchodził tylko kolega.

    <q>
    Tristan w <news:gmfhhc$icp$1@news.interia.pl>:

    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 05 luty 2009 21:10
    > (autor 'Tom N'
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):

    > No wchodziliśmy we dwóch na jeden rachunek.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    </q>

    > Ja nie wchodziłem.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Co tu jest niezrozumiałego?

    Nic, wszystko jest jasne...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 25. Data: 2009-02-07 07:48:03
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 07 luty 2009 08:40
    (autor TomN
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):

    [tu zjadłeś, że przy wyjściu z basenu kazano nam dopłacić i manipulujesz]

    > </q>

    No. Na obiekt wchodziliśmy we dwóch. Natomiast przez bramkę saunową
    przechodził kolega, bo mnie sauna nie kręci i siedziałem se w basenie w tym
    czasie. Pisałem już 3 razy. A rachunek reguluje się przy wyjściu z obiektu,
    gdzie znów byliśmy dwaj.