  • 11. Data: 2009-02-05 21:48:46
    Temat: Re: Co można zrobić z wyłudzeniem nienależnej opłaty?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 05 luty 2009 22:36
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmfmj9$t57$1@inews.gazeta.pl>):

    > Wykroczenia, to domna prewencji. Ale i tak musisz się pofatygować
    > osobiście i złożyć zawiadomienie.

    No ale gdzie mam się udać? Do bramki? Czy do jakiegoś konkreta? I czemu
    osobiście? Nie można zdalnie?

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 12. Data: 2009-02-05 22:03:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > wasz znak: <gmfmj9$t57$1@inews.gazeta.pl>):
    > No ale gdzie mam się udać? Do bramki? Czy do jakiegoś konkreta? I czemu

    Zdalnie można było zrobić z miejsca zdarzenia. Wówczas na miejsce by
    przyjechał patrol. teraz, to już trzeba przyjąć od Was zawiadomienie o
    wykroczeniu do protokołu. nie mam pomysłu na zdalne wykonanie takiej
    czynności.

  • 13. Data: 2009-02-05 22:49:06
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

    > Pomimo to, zmusiła nas jednak do zapłacenia za korzystanie z sauny.

    A ja chciałbym wiedzieć, a jaki sposób kobieta mogła zmusić dwóch osiłków do
    wyskoczenia z kasy...

  • 14. Data: 2009-02-05 22:53:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > No wchodziliśmy we dwóch na jeden rachunek. To mało istotny detal, prawda?

    Uuu! Dwóch na jeden rachunek?! Ty oszuście, naciągaczu i bandyto! Do
    więzienia zaraz!

  • 15. Data: 2009-02-05 23:29:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 05 luty 2009 23:49
    (autor jb
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmfqd2$j9e$1@inews.gazeta.pl>):

    > A ja chciałbym wiedzieć, a jaki sposób kobieta mogła zmusić dwóch osiłków
    > do wyskoczenia z kasy...

    Po pierwsze primo, nie bijemy kobiety.

    Po drugie primo, zagroziła, że to będzie wisiało na minusie na moim koncie,
    co oznacza, że next time mnie nie wpuszczą.

    Po trzecie primo, nie chodzi o 2zł na jakie mnie naciągnięto, ale o
    całokształt procederu. Grupa jest prawnicza i pytałem o możliwości prawne a
    nie dresiarskie.

  • 16. Data: 2009-02-05 23:34:23
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 05 luty 2009 23:53
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <4...@n...lechistan.com>):

    > Uuu! Dwóch na jeden rachunek?! Ty oszuście, naciągaczu i bandyto! Do
    > więzienia zaraz!

    Ke? Przecie nie brałem faktury na DG. Wiem, wiem, zaraz się dowiem, że
    niewłaściwe rozporządzanie depozytem, albo jak to tam Gotfryd nazywał.

  • 17. Data: 2009-02-06 06:54:21
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    > A jakiej sekcji policji?
    Może do jakiejś Straży Przybrzeżnej skoro jest woda?
    Decter

  • 18. Data: 2009-02-06 10:39:26
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > przyjechał patrol. teraz, to już trzeba przyjąć od Was zawiadomienie o
    > wykroczeniu do protokołu. nie mam pomysłu na zdalne wykonanie takiej

    Pojsc jeszcze raz przed 15 ? :D

    --
    Regards,
    Maverick

  • 19. Data: 2009-02-06 13:02:22
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 06 luty 2009 11:39
    (autor Maverick
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmh40u$bpc$2@inews.gazeta.pl>):

    > Pojsc jeszcze raz przed 15 ? :D

    Jeden pies, komisariat jest 10 metrów od basenu :D

  • 20. Data: 2009-02-06 17:04:39
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Po pierwsze primo, nie bijemy kobiety.

    a to zazwyczaj bijecie? no pisz dalej, pisz... :D

    > Po trzecie primo, nie chodzi o 2zł na jakie mnie naciągnięto,

    hehe...

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com