  • Data: 2005-03-09 10:57:58
    Temat: Co można zrobić po umorzeniu śledztwa?
    Od: "RB" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Śledztwo o składanie fałszywych zeznań zostało umorzone przez prokuatrę i
    sąd rejonowy. Jestem (?) w tej sprawie pokrzywdzonym. Na postanowienie sądu
    o nieuwzględnieniu mojego zażalenia na umorzenie śledztwa nie przysługuje
    środek zaskarżenia (tak jest w pouczeniu).
    Ale:
    Uważam, że decyzja sądu jest niesłuszna, stanowi obrazę logiki, ignoruje
    niepodważalne fakty opisane w materiale dowodowym. Sędzina, a przedtem
    prokuratorzy albo nie dokładnie zapoznali się z aktami, albo celowo
    ignorowali pewne rzeczy. Inne było uzasadnienie, które usłyszałem w sądzie
    (gdzie sędzina przeznała, że owszem zeznania )