  • 1. Data: 2007-02-20 09:23:55
    Temat: Co mozna zrobic firmie budowlanej??
    Od: mike<m...@v...pl>

    Mam problem z firma z branzy budowlanej, ktora nie wywiazala sie z umowy (nie
    dokonczyla pracy).
    W umowie mam punkt o karnych odsetkach, ktore to ona powinna poniesc w
    przypadku nie dotrzymania terminu (a minelo juz kilka miesiecy).
    Wplacilem niestety tej fimie zaliczke duzo przekraczajaca wartosc wykonanej do tej
    pory pracy.
    Chcialbym teraz zmienic firme oraz uzyskac zadoscuczynienie od pierwszej firmy.
    I stad moje pytanie - co i jak powinienem zrobic?
    Dziekuje za podpowiedzi.

    -> http://usenet.pomocprawna.info