  • 1. Data: 2007-02-20 09:17:44
    Temat: Re: Co mozna zrobic firmie budowlanej???
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    wyśłij jeszcze więcej kopii

  • 2. Data: 2007-02-20 09:21:56
    Temat: Co mozna zrobic firmie budowlanej???
    Od: Mike<m...@v...pl>

    Witam,

    Mam problem z firma z branzy budowlanej, ktora po zrobieniu czesci robot
    zaprzestala dalszych prac. Zadatkowalem duzo wiecej niz jest wykonane.
    Mam z nia umowe z terminem zakonczenia prac (ktory minal juz kilka miesiecy temu)
    z ktorej tez wynikaja odpowiednie kary finansowe dla wlasciciela firmy.
    Chce z tej firmy zrezygnowac i zatrudnic inna.
    Stad pytanie jak i co mozna z punktu prawnego zrobic?
    Z gory dziekuje za odpowiedzi

    -> http://usenet.pomocprawna.info