  • 101. Data: 2009-05-11 11:30:58
    Temat: Re: Co mi grozi...
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A nie lepiej spalić samochód - raz że ich to nauczy kultury, dwa że na
    > pewno nie będzie recydywy.

    A wiesz, że to niezła myśl ;-)
    Znajomy przez ponad pół roku nie mógł poradzić sobie (do spółki z policją) z
    gnojkiem - złodziejaszkiem samochodowym na parkingu osiedlowym. A to niska
    szkodliwość, a to brak dowodów, a to nieletni. Jak go w końcu sam dorwał i
    zrobił mu z dupy jesień średniowiecza, to kradzieże skończyły się raz na
    zawsze.
    Niestety - czasem chamstwa nie zwalczysz tylko i wyłacznie "godnościom
    osobistom" :>

    E.

  • 102. Data: 2009-05-11 11:31:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 11 May 2009 13:21:45 +0200, Emka napisał(a):

    > Też parkujesz na dwóch miejscach?

    A niech parkuje nawet na 5 miejscach. Będzie chamem i prostakiem. I co
    dalej?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 103. Data: 2009-05-11 11:32:26
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości news:4a07f0c3$1@news.home.net.pl...

    > A gdzie jest napisane że trzeba mu coś zrobić?

    A uważasz, że należy pozostawić go w przeświadczeniu, że to, co robi jest
    OK?

    E.

  • 104. Data: 2009-05-11 11:33:09
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał

    > Źle rozumiesz bo tu chodzi o to, że głupoty i chamstwa nie można
    > zwalczyć większą głupotą i większym chamstwem. Nie tędy droga.

    No to którędy? Prosimy o przykłady :)

    E.

  • 105. Data: 2009-05-11 11:36:57
    Od: spp <s...@o...pl>

    Emka pisze:

    > A uważasz, że należy pozostawić go w przeświadczeniu, że to, co robi
    > jest OK?

    Przecież sam autor wątku napisał że zwrócił mu uwagę. O co więc chodzi?

    --
    spp

  • 106. Data: 2009-05-11 11:39:16
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik "jojogub" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a co siekniesz mi z paralizatora ;)

    Jak mnie wcześniej kopniesz w zadek, to z pewnością się nie zawaham ;-)

    E.

  • 107. Data: 2009-05-11 11:39:45
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 11 May 2009 13:30:46 +0200, Krystian Zaczyk napisał(a):

    > Paralizatorem?

    Co za głupie pytanie!

  • 108. Data: 2009-05-11 11:40:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 11 May 2009 13:30:58 +0200, Emka napisał(a):

    > Znajomy przez ponad pół roku nie mógł poradzić sobie (do spółki z
    > policją) z gnojkiem - złodziejaszkiem samochodowym na parkingu
    > osiedlowym.

    Stawiasz znak równości między złodziejaszkiem a facetem, który nie umie
    prawidłowo postawić auta?
    Ja stawiałbym go raczej między spuszczającym powietrze z kół...

  • 109. Data: 2009-05-11 11:43:35
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    > Przecież sam autor wątku napisał że zwrócił mu uwagę.

    I niewiele to zmieniło.

    E.

  • 110. Data: 2009-05-11 11:45:10
    Od: spp <s...@o...pl>