  • 11. Data: 2004-11-19 09:32:36
    Temat: Re: Co mam zrobić
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cnk75q$tag$1@news.dialog.net.pl...
    > A masz jakieś dochody?
    > Jeśli nie masz żadnych dochodów, ruchomości i nieruchomości to posiadcz
    > weksla może uruchomic egzekucję która będzie skuteczna przez 10 lat, czyli
    > komornik będzie Ci mógł w tym czasie zająć wynagrodzenie - jesli
    podejmiesz
    > jakąś prace, zając ruchomości i nieruchomości które staną się w tym
    okresie
    > Twoją własnością.
    >
    > Aga

    No właśnie. Byłym członkom PZPR nic nie zajęli, jak ustalono przy okrągłym
    stole, a Pani Ola przez 10 lat powinna, jak z tego wynika, pracować za
    granicą, ponieważ polityka rządu bazującego na byłych członkach PZPR i afery
    doprowadziły ją (nie tylko) do stanu nie posiadania niczego poza zadłużeniem
    w postaci weksla na 10,000.00 zł

    Pozdrawiam Panie,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 12. Data: 2004-11-19 09:54:57
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jestem zaplutym karłem. Znów próbuje mnie pan obrazić i ośmieszyć, a
    > problem związany z aferami i polityką polskiego rządu jest poważny. To nie
    > jest odosobniony przypadek, ani wina tej pani że nie ma nic, nawet
    pieniędzy
    > na spłacenie weksla. Poważne problemy staracie się panowie we czwórkę
    > spychać na margines.

    Poważny problem to ma ta Pani która ma wykupić weksel. Nie wiemy co się
    stało że nic nie ma, jedyne co pewne to to że ze znanych jej powodów podjęła
    się zobowiązania podpisując weksel. Zobowiązania które może wynikać choćby z
    zaciągniętego kredytu, jakiejś umowy na wykonanie czegość itp. A polityka i
    rząd nie ma z tym nic wspólnego.

    Aga

  • 13. Data: 2004-11-19 10:42:17
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    wiadomości news:cnjfcq$nct$1@news2.ipartners.pl...
    > Ludzie! Przestańcie wreszcie karmić tego porypanego trolla!

    Panie Lawa,
    Wrzuciłem pana dane w Google i to co wyskoczyło potwierdza moje
    przypuszczenia. Oczywiście istnieje niezerowe prawdopodobieństwo, że to nie
    pan pisał. Czy przypomina sobie pan rozważania na pl.soc.seks.moderowana?
    Cytuję pańskie wypowiedzi:

    Re: Ku przestrodze od Watykanu
    Autor: Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com
    Data: 30-10-2004, 10:25:00
    ">>Może na Twojej planecie kobiety są wiatropylne, ale tutaj, na Ziemi,
    > Seks nie implikuje ciąży.

    Andrzej Lawa: Ale biologicznie jest do tego przeznaczony."

    Jak widać zajmuje się pan nie tylko prawem, ale także biologią, a właściwie
    anatomią i lubi pan polemizować o czymś, o czym pewnie nikt nie wie poza
    panem, a mianowice do czego biologicznie jest przeznaczony seks.

    "> To Ty się powołujesz na ten film ;) Jesteś mało spostrzegawczy ;)

    Andrzej Lawa: ....i jeszcze masz urojenia..."

    Jak widać nie tylko ja. Kto pisze na temat problemów związanych ze sprawami
    seksu czy prawa i sprawiedliwości reprezentując odmienne od pańskich poglądy
    ma według pana "urojenia", "troluje". Stawia pan podobnie jak inni, którzy
    mnie atakują, obrażają i ośmieszają, jak to mój kolega słusznie określił,
    diagnozy na odległość w stylu uzdrowiciela Kaszpirowskiego. Jakie pan ma
    wykształcenie medyczne upoważniające do diagnozy na temat urojeń Pani, która
    z ośmieliła się z panem polemizować. Na tej samej grupie wypowiada się pan,
    udając specjalistę urologa, na tematy urologiczne "bólu ogona" i.t.d.?

    Jak pan nazwie te swoje wypowiedzi pseudo-medyczne? "trolowanie", czy
    dyskusja?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 14. Data: 2004-11-19 10:51:04
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshpb7xucmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Zapluty karzeł wiecznie zywy

    Podrożały leki na schizofrenię?

    Pzdr
    Leszek

  • 15. Data: 2004-11-19 10:57:49
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2004 11:51:04 +0100, Leszek <l...@p...fm>
    napisał:

    > Podrożały leki na schizofrenię?

    Komuniści z PZPR wdrazają swój plan eksterminacji narodu polskiego żeby
    mogli przyjechać Zydzi, którym SLD już wozi pieniądze na podróż. :-)

    --
    Falkenstein

  • 16. Data: 2004-11-19 11:45:58
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Poważny problem to ma ta Pani która ma wykupić weksel.

    Zgadzam się z Panią.

    > Nie wiemy co się stało że nic nie ma,

    Ja się domyślam, ponieważ jestem na progu podobnej sytuacji. Posiadam dobrą,
    stałą pracę w Rzeszowie, w której wreszcie nie jestem oszukiwany, ani
    wykorzystywany, gdzie panuje miła atmosfera, ale z uwagi na niskie pensje
    nauczycielskie w kraju, moja też nie jest wysoka na tyle, aby pozwalała na
    utrzymanie rodziny w obliczu konieczności spłat kredytów i wysokich cen.
    Kredyty musiałem zaciągnąć na przetrwanie i niezbędny do dojazdów do kilku
    uczelni, samochód. Mieszkając na Śląsku głównie z powodu wysokiego
    bezrobocia i niskich płac w tym regionie pracowałem w Rzeszowie (245 km) i
    Zamościu (415 km). Co kilka miesięcy wydawałem 700 zł na same przeglądy
    gwarancyjne samochodu, ponieważ nabijałem na licznik kilka tysięcy
    kilometrów miesięcznie .

    Mimo sumiennego wywiązywania się z obowiązków zamiast zaoszczędzić pieniądze
    po wielu latach pracy w Polsce, w Irlandii i w Japonii ja mam coraz więcej
    na minusie. Cztery lata temu po powrocie z Japonii wyszedłem z długów i
    miałem prawie zero. Po czterech latach pracy w Polsce znów tonę w długach, a
    niektóre banki zabierają na odsteki ponad 35% kwoty zadłużenia rocznie. Nie
    jest to moja wina, ale głównie wina polityki rządu, który ustala relacje
    płac np. nauczycieli, lekarzy i personelu medycznego do bardzo wysokich cen,
    wyższych nawet na niektóre artykuły niż w USA, oraz wina wysokiego
    oprocentowania kredytów, na które rząd zezwala.

    Patrząc na afery w rządzie, bezrobocie, pensje i ceny w Polsce nie trudno
    domyślić się co jest przyczyną tego, że Pani Ola nic nie ma. Wystarczy
    spojrzeć na pensje personelu medycznego, lekarzy, nauczycieli w szkołach.
    Wielu profesorów ubolewa nad tym, że bardzo zdolni ludzie - lekarze,
    naukowcy, wyjeżdżają z Polski do USA i innych krajów, tam zdobywając sławę,
    ponieważ tu nie widzą perspektyw rozwoju i możliwości godnego życia.
    Przyczyna wydaje się być oczywista. Udawanie, że się nie wie nic nie zmienia
    w trudnej sytuacji tej Pani i wielu Polaków.

> [...]
    > podpisując weksel. Zobowiązania które może wynikać choćby z
    > zaciągniętego kredytu, jakiejś umowy na wykonanie czegość itp. A polityka

    To jest Pani opinia i może Pani mieć odmienne zdanie, ale uprzejmie proszę
    zastanowić się nad tym dlaczego Pani Ola musiała zaciągnąć ten kredyt, a nie
    wzięła 10,000.00 ze swoich oszczędności. Może Pani Ola sama odpowie na to
    pytanie. Zapraszamy do dyskusji.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 17. Data: 2004-11-19 11:54:23
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshpkqnmjmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Komuniści z PZPR wdrazają swój plan eksterminacji narodu polskiego żeby
    > mogli przyjechać Zydzi, którym SLD już wozi pieniądze na podróż. :-)

    :-)
    To mnie się nawet podobało panie magistrze Falkenstein. Skąd ta nagła zmiana
    poglądów?
    A ten pan Bagsik, który uciekł z pieniędzmi prywatnych inwestorów i Art-B do
    Izraela, aby tam je "wyprać" w bankach, też był z SLD?

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 18. Data: 2004-11-19 11:56:39
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Podrożały leki na schizofrenię?
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    Znów próbuje pan mnie obrazić panie Lawa i wypowiada się pan na temat, o
    którym nie ma pan jak widać pojęcia.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 19. Data: 2004-11-19 12:05:52
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2004 10:32:36 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):
> [...]

    [...]

    > No właśnie. Byłym członkom PZPR nic nie zajęli, jak ustalono przy okrągłym
    > stole, a Pani Ola przez 10 lat powinna, jak z tego wynika, pracować za

    Jezu, ten troll jest naprawdę chory na umyśle. Jego łagodniejszy odpowiednik
    pewnie by przypominał Romana G. z pewnej partii... :>

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 20. Data: 2004-11-19 12:59:55
    Od: "Maciek Grochowski" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > afery
    > doprowadziły ją (nie tylko) do stanu nie posiadania niczego poza

    ROTFL

    Panie doktorze z zachodu i polski magistrze jednocześnie. Nie wiem z czego
    wynikają Pańskie wypowiedzi, lecz chciałbym zwrócić uwagę iż jest to
    ogólnodostępna grupa dyskusyjna. Na jej forum można uzyskać wiele ciekawych
    informacji, jednakże trzeba umieć się nią posługiwać. W danym wątku
    netykieta nakazuje pisać na temat, z czym jak widze ma Pan poważny problem.
    Ja już pojęcia nie mam czy to umyślne trollowanie czy jakieś głęboko
    zakorzenione frustracje związane z PZPR. Lecz jeżeli temat ten tak bardzo
    Pana intryguje to prosze rozpocząć nowy wątek np. "Ale to PZPR niedobre
    było" i tam umieścić wszelkie swoje refleksje i wnioski. Pani Ola ma poważny
    problem i nic niewnoszące, demagogiczne wypowiedzi napewno jej nie pomogą.
    Jest prosta zasada nie masz o czymś pojecia, to nie wypowiadaj się o tym.
    Polecam Panie magistrze, doktorze i Bóg wie co jeszcze i odrobine
    samokrytyki i zrozumie nia innych, bo niestety wszelkie pana wypowiedzi nie
    wybijają się ponad poziom porywających przemówień Leppera. Smutne ale
    niestety prawdziwe. Polecam zasiąść w szeregach Samoobrony ponieważ widzę,
    że nie potrafi Pan uargumentować swoich wypowiedzi więc w ramach obrony
    próbuje Pan ośmieszać innych co wybitnie kojarzy mi się z tym ugrupowaniem.

    Zdecydowanie NIE pozdrawiam

    Maciej Grochowski