  • 41. Data: 2007-09-20 14:17:33
    Temat: Re: Co ZROBIC by poslow bylo 200-300 mniej?
    Od: "RRidan" <r...@o...pl>

    > sędzia

    Od władzy nad innym człowiekiem ludziom odbija. To niestety potwierdzony
    naukowo fakt. Dlatego też każdą gnidę z abberacjami na publicznym utrzymaniu
    trzeba ściśle kontrolować.

    --
    pzdr, RR

  • 42. Data: 2007-09-21 16:27:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    RRidan pisze:

    > Od władzy nad innym człowiekiem ludziom odbija. To niestety potwierdzony
    > naukowo fakt. Dlatego też każdą gnidę z abberacjami na publicznym utrzymaniu
    > trzeba ściśle kontrolować.

    Mam taką zasadę że nie komentuje urojeń ...

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 43. Data: 2007-09-21 21:05:26
    Od: "RRidan" <r...@o...pl>

    > Mam taką zasadę że nie komentuje urojeń ...

    Tak, tak... Widać, że wszyscy z którymi się nie zgadzasz albo chcesz po prostu
    opluć to od razu mają urojenia, chorzy albo piszą ze szpitala psychiatrycznego
    (sic!).

    Wiesz co, powinieneś zrobić doktorat ze schizofrenii bezobjawowej, czołowej
    choroby radzieckich opozycjonistów. W sam raz prezentujesz odpowiedni poziom.

  • 44. Data: 2007-09-22 08:25:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    RRidan pisze:

    > piszą ze szpitala psychiatrycznego
    > (sic!).

    Tak się akurat składa że w Tworkach 9dzilicny Pruszkowa)jest szpital
    psychiatryczny. (http://pl.wikipedia.org/wiki/Tworki)
    jeśli wiec autor podpisuje się "doktor z tworek" to chyba można
    przypuszczać że pisze ze szpitala psychiatrycznego ... jakoś nie widzę
    swojego braku logiki.
    A co do urojeń, to wystarczy sprawdzić definicję:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Urojenie

  • 45. Data: 2007-09-22 11:26:54
    Od: "RRidan" <r...@o...pl>

> [...]
    > jeśli wiec autor podpisuje się "doktor z tworek" to chyba można
    > przypuszczać że pisze ze szpitala psychiatrycznego ... jakoś nie widzę

    Znane ci jest ponizsze czy nie?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:%C5%9Arodki_s
    tylistyczne
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia
    http://pl.wiktionary.org/wiki/sarkazm

    > A co do urojeń, to wystarczy sprawdzić definicję:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Urojenie

    Co do urojeń to chyba uroiłeś sobie rozmówcę. Jesteś pewny Z KIM rozmawiasz i O
    CZYM? Tak, spełnia to linkowaną definicję. :D

    Widzę, że zacząłeś zbierać własnych zwolenników. Pozwól, że ja też dołączę. :))

  • 46. Data: 2007-09-22 11:31:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    RRidan pisze:

    > Znane ci jest ponizsze czy nie?

    Znane. I co?
    A może ja je stosuje ..., a może nie?

  • 47. Data: 2007-09-22 11:47:28
    Od: "RRidan" <r...@o...pl>

    > Znane. I co?
    > A może ja je stosuje ..., a może nie?

    Nie, nie musisz rozumieć. ;)

    btw, trochę wnioskowanie ci się posypało. To tak argument na zaś, gdybyś znowu
    imputował, że inni mają problemy z wnioskowaniem. Od razu przyznaję, że mam
    problem. Nie dorastam do twojego dziecinno-kłotliwego i nielogicznego toku. :))

  • 48. Data: 2007-09-22 11:51:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    RRidan pisze:

    > Nie, nie musisz rozumieć. ;)
    >

    > btw, trochę wnioskowanie ci się posypało.

    To tylko twoje zdanie, całkiem nieistotne.

  • 49. Data: 2007-09-22 12:12:09
    Od: "RRidan" <r...@o...pl>

    > RRidan pisze:
    > To tylko twoje zdanie, całkiem nieistotne.

    :)))

    Uważaj, żebyś sobie krzywdy nie zrobił jeśli przytrzesz zadartym nosem o sufit. ;)

    Jak już rozpoczęliśmy rozmowę, to napiszę ci szczerze, że przez takich pajaców
    jak ty to wstydzę się, że chciałbym w przyszłości zostać sędzią.

  • 50. Data: 2007-09-23 09:15:20
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "RRidan" <r...@o...pl> napisał

> [...]
    > takich pajaców
    > jak ty to wstydzę się, że chciałbym w przyszłości zostać sędzią.

    Zarchiwizuj to sobie i przeczytaj kilka lat po ewentualnej nominacji.