  • 1. Data: 2007-06-10 15:57:33
    Temat: Cło na prezenty z USA?
    Od: necik <n...@s...pl>

    Witam,
    Czy "prezenty" wysyłane firmą kurierską z USA również obłożone są cłem?
    Wydaje mi się że kiedyś w wiadomościach widziałem news o firmach w NY
    które wysyłają nowy sprzęt elektroniczny (laptopy itp.) do Polski z
    zaznaczeniem że jest to prezent i dzięki temu omijają cło.
    czy ktoś z was słyszał coś o tym?

  • 2. Data: 2007-06-10 18:43:01
    Temat: Re: Cło na prezenty z USA?
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    necik wrote:

    > Czy "prezenty" wysyłane firmą kurierską z USA również obłożone są cłem?

    Zalezy ktore.

    > Wydaje mi się że kiedyś w wiadomościach widziałem news o firmach w NY
    > które wysyłają nowy sprzęt elektroniczny (laptopy itp.) do Polski z
    > zaznaczeniem że jest to prezent i dzięki temu omijają cło.

    Laptopy (sprzet komputerowy) jest zwolniony z cla. Zaplacisz tylko 22%
    VAT od ceny notebooka + przesylki. Czy to jest prezent, czy nie, nie gra
    roli...

    Jacek

  • 3. Data: 2007-06-10 20:01:48
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Jasek <j...@p...onet.pl> writes:

    [...]

    > Laptopy (sprzet komputerowy) jest zwolniony z cla.

    Możesz podać link do źródeł?

  • 4. Data: 2007-06-10 22:36:59
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Piotr Dembiński wrote: