  • 11. Data: 2007-10-20 10:33:03
    Temat: Re: Cisza wyborcza o komentarze i wiadomosci w internecie
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Sowiecki Agent pisze:
    > nawet gdy nie popelnil przestepstwa.. zapomniales dodac :)
    Co z tego, skoro się przyznał? :->

    Maciek
    moje aukcje: http://www.swistak.pl/uzytkownicy_aukcje/mob.html

  • 12. Data: 2007-10-20 10:38:42
    Od: Alan <s...@g...pl>

    On 20 Paź, 03:02, "swen" <n...@n...com> wrote:

    > Moim zdaniem wiekszosc robi to za darmo:)) osobiscie zam ze dwuch sympatykow
    > PiS-u ktorzy dali by sie zabic dla kaczorow i zera ee ziobry

    No i sam przy okazji dales osobisty popis agitacji choc w cale nie
    chodzilo o to w temacie :)

    Bynajmniej, obiektywnie rzecz biorac, bez zadnej watpliwosci moge
    stwierdzic i chyba nikt nie zaprzeczy, ze w internecie jest od dawien
    dawna, masowy zalew czerwonej propagandy i fekaliow ze strony
    platformy, ktore lykaja niektorzy jak mlode pelikany.

    pzdr

  • 13. Data: 2007-10-20 10:49:31
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Alan" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > dawna, masowy zalew czerwonej propagandy i fekaliow ze strony
    > platformy, ktore lykaja niektorzy jak mlode pelikany.

    przestan sie kompromitować no i ...znalazłem na onecie:

    "W okresie ciszy wyborczej tj. w okresie 24 godzin poprzedzających dzień
    wyborów i aż do chwili zakończenia głosowania zabronione jest prowadzenie
    agitacji wyborczej na rzecz kandydatów i list kandydatów w jakiejkolwiek
    formie. Publikacja na forum jakichkolwiek komentarzy mających charakter
    agitacji wyborczej może zostać uznana za naruszenie przepisów ordynacji
    wyborczej oraz stanowi czyn zagrożony karą grzywny w wysokości do 1 000 000
    zł"

    (Art.86 i 87 oraz art. 219 i 220 Ordynacji wyborczej do Sejmu
    Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 12
    kwietnia 2001 roku DZ.U. 2001 Nr 46 poz. 499 z późn. zm.)

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 14. Data: 2007-10-20 11:19:04
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Alan" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Witam!
    Cisza wyborcza trwa ale na wielu serwisach internetowych pojawia sie
    masa upolitycznionych komentarzy, na forach i grupach redagowane sa
    podobne wiadomosci.
    --------------------------------

    Przede wszystkim sama "cisza wyborcza" to jest szczyt idiotyzmu. Takiego
    dziwactwa nie powinno byc.

    Pozdrawiam Przemek

  • 15. Data: 2007-10-20 11:26:04
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> writes:

> [...]
    > Cisza wyborcza trwa ale na wielu serwisach internetowych pojawia sie
    > masa upolitycznionych komentarzy, na forach i grupach redagowane sa

    No ba. A po mieście chodzą aktywiści i dorysowują wąsy na plakatach ;)

  • 16. Data: 2007-10-20 11:27:01
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Maciek napisał(a):
    > Co z tego, skoro się przyznał? :->

    najbardziej rozbrajaca jest postawa sedziow ktorzy zeznania pozniej
    odwolane przez oskarzoengo traktuja jako swieta prawde, a nietrudno
    sobie wyobrazic naduzycie przy ich zdobywaniu.

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 17. Data: 2007-10-20 16:14:31
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Sowiecki Agent pisze:
    > najbardziej rozbrajaca jest postawa sedziow ktorzy zeznania pozniej
    > odwolane przez oskarzoengo traktuja jako swieta prawde

    Ano. Uparcie jestem zdania, że immunitet upośledza procesy myślowe.

    www.cieluszecki.pl
    Wnioskowanie asesorka rozbraja nieporadnością, godną niedorozwiniętego
    gimnazjalisty.

    Zupełnie nie rozwijając problemu "prawd objawionych" z wyroków, które
    nie mają żadnego poparcia dowodowego.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 18. Data: 2007-10-20 23:58:50
    Od: Alan <s...@g...pl>

    On 20 Paź, 12:49, "dekazzze" <d...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Alan" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:1192876722.945396.146680@z24g2000prh.
    googlegroups.com...

    > przestan sie kompromitować no i ...znalazłem na onecie:

    Ja przynajmniej przytaczam fakty ktorch nawet sam zaprzeczyc nie
    mozesz. Przykaldow ci osobiscie nie wstawie na grupe ale wystarczy
    przejzec kilka serwisow typu youtube, wrzuta, joe monster. Ty w tym
    watku napsiales wyraznie ze sa ludzie agitujacy za pieniadze dla rzez
    PiSu - to na pewno jest spekulacja pelna jadu i naciagane osobiste
    domniemanie napisane ze wzgledu na to ze nie mogles zacisnac zebow i
    odpisac bez zahaczania o twoje preferencje. wyborcze.

    EOT

  • 19. Data: 2007-10-21 07:55:52
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Ty w tym
> [...]
    > domniemanie napisane ze wzgledu na to ze nie mogles zacisnac zebow i
    > odpisac bez zahaczania o twoje preferencje. wyborcze.

    bo sa takie oosby, cechuje ich wypowiedzi niezwykla bezczelnosc,
    insynuacje zniewazanie i pomawianie calych grup.