  • 21. Data: 2007-08-07 18:54:28
    Temat: Re: Cisza nocna - jak to w końcu jest ?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 7 sierpnia 2007 20:34
    (autor Rentier
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f9adqi$v18$1@news.dialog.net.pl>):

    > Po zastosowaniu takiego defazera (lub drutu w kształcie U i fi z4mm)
    > skuteczność jest 100%, zwłaszcza,że szafy bezpiecznikowe były zamykane na
    > kłódkę:-)

    Może w akademiku to działa. Ale ja mam całkiem osobny obwód (i chyba
    wszędzie i każde mieszkanie tak ma, bo przecie liczniki są osobne), a i
    skrzynka jest u sąsiada i otwarta :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 22. Data: 2007-08-08 08:40:19
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 07-08-2007 o 20:39:13 Rentier <r...@i...pl> napisał(a):

    > PS.?eby by?o zgodne z tematem grupy, dodam,?e sianie zak?óce? jest
    > niezgodne z prawem:)

    Zgodne zgodne. Trzeba tylko podpisac odpowiednia umowe z elektrownia z
    racji przekroczenia jakiegostam poziomu THD :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 23. Data: 2007-08-09 18:08:16
    Od: "Rentier" <r...@i...pl>

    > Ale to nie było za niemca? Bo nowe urządzenia to filtry raczej mają
    > przeciwzakłóceniowe...
    Niee....
    Technika idzie naprzód, trzeba by empirycznie sprawdzic...
    R.