  • 11. Data: 2011-10-08 19:00:20
    Temat: Re: Cisza i plakietka
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:j6q4u6$jfh$2@inews.gazeta.pl...

    > to po co zabraniać rozwieszania plakatów w lokalach wyborczych? Ta sama
    > śpiewka.

    To jeszcze nic.

    Wyoobraz sobie ... az sie boje o tym pisac ..., ze te cwaniaki nazwy partii
    wydrukowali nawet na.... kartach do glosowania.

    To jest dopiero skandal i lamanie prawa w bialy dzien.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2011-10-08 19:04:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-08 15:22:29 +0000, "Psot" <p...@T...pl> said:

    > Cycki się ma i nie da rady jej wyrzucić na śmietnik

    Kogo chcesz wyrzucać na śmietnik? Ludzi?

    > ,nazwę parti w lokalu wyborczym sie eksponiuje, reklamuje, lub
    > straszy..Dla mnie to jest straszenie.

    Straszenie jest chyba karalne, ale z innego paragrafu...

    > Nie zgadzam się z istnieniem symboli partyjnych w loakalach wyborczych

    Właśnie są wybory = oodajesz głos na kandytata, który to zmieni, on
    zostaje wybrany, zmienia to i wszyscy są zadowoleni.

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2011-10-08 19:05:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-08 19:00:20 +0000, "SDD" <s...@t...pl> said:

    > Wyoobraz sobie ... az sie boje o tym pisac ..., ze te cwaniaki nazwy
    > partii wydrukowali nawet na.... kartach do glosowania.

    Ja to do gazety opiszę!
    (kto wie, może nawet - nomen omen - Wyborczej!)

    ;-)

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2011-10-09 05:47:07
    Od: goldi <m...@g...com>

    On 8 Paź, 20:31, PlaMa <m...@w...pl> wrote:

    > to po co zabrania rozwieszania plakat w w lokalach wyborczych? Ta sama
    > piewka.

    Plakaty są formą agitacji. podczas gdy znaczek nie. Nikt raczej nie
    zagłosuje na daną partię bo zobaczył jej znaczek, ale hasła na
    plakatach już spełniają funkcję perswazyjną. Czy nazw partii na
    kartach do głosowania też byś zabronił ?

  • 15. Data: 2011-10-10 10:14:40
    Od: <s...@a...pl>

    > Wyoobraz sobie ... az sie boje o tym pisac ..., ze te cwaniaki nazwy
    > partii
    > wydrukowali nawet na.... kartach do glosowania.

    W którym miejscu? Na kartach, jakie ja otrzymałem, były nazwy komitetów
    wyborczych. Fakt, bardzo podobne do nazw partii, ale to nie były nazwy
    partii.