  • Data: 2010-02-23 10:45:37
    Temat: Ciaza i podwazanie umowy przez ZUS - co mozna zrobic?
    Od: WRonX <w...@-...wronx.net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Problem opisalem na Forum Prawnym, ale nie dostalem wystarczajacej
    odpowiedzi. Podam linki, a tu skroce ogolnie, o co mi chodzi:

    Linki (skrocone):
    http://42.pl/u/2904 - moj problem
    http://42.pl/u/2905 - problem podobny, nawiazanie

    Generalnie chodzi o to, ze zona z powodu zagrozonej ciazy (w momencie
    zatrudnienia nie wiedzielismy, ze cos jest nie tak) dostala zwolnienie
    po lekko ponad 2 miesiacach pracy, a ZUS wstrzymal zasilki i caly czas
    (pierwsze zwolnienie bylo w listopadzie) przeciaga sprawe, kaze donosic
    kolejne dokumenty celem "ustalenia prawidlowosci zatrudnienia" etc.

    Czy sa jakies przepisy, ktore to reguluja? Jak dlugo cos takiego moze
    trwac i co mozna zrobic? Wiem, ze mozna sie odwolac, ale jeszcze nie
    zostala wydana nawet zadna decyzja w tej sprawie (ponad dwa miesiace),
    wiec nie ma jeszcze od czego sie odwolywac...

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]