  • Data: 2010-02-23 17:04:49
    Temat: Re: Ciaza i podwazanie umowy przez ZUS - co mozna zrobic?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WRonX" <w...@-...wronx.net> napisał w wiadomości
    news:hm0c9v$qp5$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam.
    >
    > Problem opisalem na Forum Prawnym, ale nie dostalem wystarczajacej
    > odpowiedzi. Podam linki, a tu skroce ogolnie, o co mi chodzi:
    >
    > Linki (skrocone):
    > http://42.pl/u/2904 - moj problem
    > http://42.pl/u/2905 - problem podobny, nawiazanie
    >
    > Generalnie chodzi o to, ze zona z powodu zagrozonej ciazy (w momencie
    > zatrudnienia nie wiedzielismy, ze cos jest nie tak) dostala zwolnienie po
    > lekko ponad 2 miesiacach pracy, a ZUS wstrzymal zasilki i caly czas
    > (pierwsze zwolnienie bylo w listopadzie) przeciaga sprawe, kaze donosic
> [...]
    Wezwij ZUS do zapłacenia zaległych świadczeń, daj pięciodniowy termin
    wypłaty od odebrania wezwania i jeżeli będzie bez odzewu idź do sądu. To są
    jakieś bzdurne interpretacje ZUSu. Żona była zatrudniona ? Była. Było
    zagrożenie ciąży? Było. Należą się jej świadczenia jak psu buda. Idźcie z
    tym do sądu im prędzej tym lepiej.
    --
    Jackare