  • 31. Data: 2004-12-30 00:25:21
    Temat: Re: Ciąża i ...
    Od: "Adiola" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <szczapak@

    > Oj, może i może być umowa o 'dzieło posprzątania biura', ale nie lubię
    > takich kombinacji (o ile nie są naprawdę nieuniknione).

    Wiesz, to nie jest kwestia lubienia czy nielubienia, tylko prostej
    kalkulacji, i IMO to nie kombinacja, tylko wlasnie mozliwosc dla
    przedsiebiorcy, by nie wkopac sie po uszy.

    Adiola

  • 32. Data: 2004-12-30 07:23:38
    Od: "Lolo" <l...@o...onet.pl>

    Użytkownik "antena" <j...@b...com> napisał w wiadomości

    > Wy Kusz i Paszczak nie kombinujcie, tylko placcie uczciwie, to was
    > nikt nie bedzie naciagal. Zreszta przy umowie o dzielo nie jest
    > twoja pracownica kretynie. Podaj nazwe swojego biznesu to ci
    > wizytowke w sieci

    Panu Kuszowi

    luki

  • 33. Data: 2004-12-30 09:49:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zlecenie lub dzielo, przeciez nikt nie kaze zatrudniac kobiety na
    > trzymiesieczna umowe o prace. Skoro stac pracodawce na takie ryzyko, to
    > znaczy, ze wie, iz kazda kobieta moze zajsc w ciaze i akceptuje ten
    fakt ze
    > wszystkimi przyleglosciami.

    nie rozumiesz przepisu, jezeli zajdzie w trakcie trwania probnego okresu
    tj 3 miesiecy
    to ciaza nie bedzie trwala ponad 3 miesiace, tak wiec nie bedzie musial
    przedluzac umowy.
    A co do umowy zlecenie to teraz to juz nie przejdzie.

    P.

  • 34. Data: 2004-12-30 09:52:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > [.... ciach reszta...]
    >
    > Na poziomie rynsztoku nie dyskutuję.

    niestety na w3yzszym nie rozumiesz.

    P.

  • 35. Data: 2004-12-30 09:55:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak wynika z natury, ze kazda plodna kobieta moze zajsc w ciaze, cykl
    > powtarzalny srednio co 28 dni, zatem, co za roznica czy zajdzie w te
    ciaze
    > miesiac wczesniej czy pozniej ??

    przeczytaj pierwszy post w tym watku to zrozumiesz roznice.

    > I powiedz mi prosze, jakie gwarancje niezajscia w ciaze chcialbys od
    kobiety
    > uzyskac, skoro nie ma 100% zabezpieczenia, oprocz szklanki wody
    naturalnie
    > ;-)) ??

    zapewniam Cie ze nie ma szans zajsc w ciaze ktora trwa dluzej niz 3
    miesiace w trakcia trwania
    3 miesiecznego okresu probnego. :-)

    P.

  • 36. Data: 2004-12-30 17:43:14
    Od: rocky <s...@n...com>

    Lolo wrote:

    > Użytkownik "antena" <j...@b...com> napisał w wiadomości

    > Panu Kuszowi
    >
    > luki

    Czyli Kusz nie masz zastrzezen do nazywania ciebie kretaczem, a do
    ominiecia wyrazu "pan".

    Panem - zesoski chamie ze sloma w butach - to bedziesz kiedy wezmiesz
    sie uczciwie za prace, a nie oszukiwanie pracownikow.

    POLGIPS Rzeszow - smierdzacy sprzedawca smierdzacego kretacza Kusza.

  • 37. Data: 2004-12-31 17:24:00
    Od: "Lolo" <l...@o...onet.pl>

    Użytkownik "rocky" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    ciach

    ile lat masz dziecinko 12-15?

    luki

  • 38. Data: 2004-12-31 19:13:07
    Od: totek <o...@o...pl>

    Lolo wrote:

    > ciach
    >
    > ile lat masz dziecinko 12-15?
    >
    > luki

    Nie probuj Kusz mydlic oczu internautom. Kretacz jestes i tyle.
    Jezeli uwazasz ze masz nadprzyrodzone prawo oszukiwac pracowikow to
    wiemy juz wszystko o twoim charakterku. Ciekawe czy podobne metody
    oszustw stosujesz wobec klientow?

  • 39. Data: 2004-12-31 20:28:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Jezeli uwazasz ze masz nadprzyrodzone prawo oszukiwac pracowikow to
    > wiemy juz wszystko o twoim charakterku. Ciekawe czy podobne metody

    Ty z tych co probuja zgodnie z najbardziej poj. przepisami jakie wymyslono
    wykorzystac
    pracodawcow?

    Po co w gogole ta dyskusja.. jak sie nie podoba to prace prosze zmienic.
    Czy ten czlowiek do czegos Pania zmusza?

    P.

  • 40. Data: 2005-01-04 19:05:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > niestety na w3yzszym nie rozumiesz.

    Zmień chamie nick lub grupę.Tutaj mają cię za skończonego głupka.