  • 11. Data: 2010-05-07 12:45:42
    Temat: Re: Ciaglosc OC
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    KK w <news:hs0n06$m63$1@inews.gazeta.pl>:

    > 8.05.2009-7.05.2010

    A w ustawach stoi tak:

    Art. 26.
    Umowę ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych zawiera się na
    okres 12 miesięcy, z zastrzeżeniem art. 27.

    Art. 110. (56) Jeżeli ustawa, orzeczenie sądu lub decyzja innego organu
    państwowego albo czynność prawna oznacza termin nie określając sposobu jego
    obliczania, stosuje się przepisy poniższe.
    [...]
    Art. 112. Termin oznaczony w tygodniach, miesiącach lub latach kończy się z
    upływem dnia, który nazwą lub datą odpowiada początkowemu dniowi terminu, a
    gdyby takiego dnia w ostatnim miesiącu nie było - w ostatnim dniu tego
    miesiąca.

    > Mam do nich zadzwonic i poprosic o przeslanie potwierdzenia rozwiazania
    > umowy poczta?

    Zapytaj dlaczego jeden dzień urywają...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2010-05-07 13:26:04
    Od: KK <n...@i...com>

    W dniu 2010-05-07 14:45, 'Tom N' pisze:

    > Zapytaj dlaczego jeden dzień urywają...

    Daj spokoj, nie bede sie klocil o jeden dzien
    Ubezpieczylem juz w LD

    Mieli przeslac potwierdzenie rozwiazania umowy mailem - czekam:)

  • 13. Data: 2010-05-07 15:49:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    'Tom N' pisze:

    > Art. 110. (56) Jeżeli ustawa, orzeczenie sądu lub decyzja innego organu
    > państwowego albo czynność prawna oznacza termin nie określając sposobu jego
    > obliczania, stosuje się przepisy poniższe.

    Czynność prawna (zawarcie umowy) określiła inny sposób liczenia
    terminu, nie szukaj dziury w całym ;)

    --
    Liwiusz