  • Data: 2006-12-13 21:28:11
    Temat: Chyba NTG:Numery GG na stronie.
    Od: *konrad* <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    jest sobie strona internetowa

    http://www.ang.pl/gadugadu.php?poziom=nieznany&p=73#

    No szczytny cel ma ta strona, ale niestety umieszczenie numeru GG na tej
    stronie jest dziecinnie łatwe i niestety może to zrobć każda osoba.
    Na tej stronie jest umieszczony również mój numer, ja go tam nie
    umieszczałem i nie chcę aby tam był, bo to chyba ulubiona strona zboków
    i napalonych małolatów.
    Ktoś po prostu umieścił tam mój numer dla zabawy, a mi jest ciężko
    wytłumaczyc żonie, że nie mam zamiaru podrywać 13 chłopaczków :D

    jak wyegzekfować zdjęcie numeru z tej strony, bo prośby i groźby nie
    pomagają. Ot po prostu ten serwis ma mnie gdzieś i nie odpisuje na moją
    korespondencję.
    dodam , że numer który posiadam mam już dośc długo i nie ma mozliwości
    aby go umieścił tam poprzedni użytkownik.
    Czym postraszyć ten serwis? jak sie do tego zabrać? Nie mam w takich
    sprawach doświadczenia więc prosze o pomoc.
    konrad

    --
    161BB051 [bez radia :)+N.Alaska]M626-PMS (kupie Lincolna lub podobne)
    www.nemezys.pl | http://www.myspace.com/nemezys