  • 1. Data: 2003-04-02 12:23:45
    Temat: Chorobowe na liście płac
    Od: "Dorota M." <d...@t...pl>

    Witam!
    Mam następujący problem: pracownik był na zwolnieniu lekarskim dwa dni.
    Pierwszy dzień przepracował więc przyjęłam 100% wynagrodzenia, a drugi dzień
    to 80%. Nie jestem pewna jak prawidłowo naliczyć te 80% na liście płac. Co
    jest podstawą ubezpieczenia społecznego? Pracownik zarabia miesięcznie 3000
    zł brutto (przez kolejnych 6 m-cy bez zmian)

  • 2. Data: 2003-04-04 21:04:01
    Temat: OT: Chorobowe na liście płac
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Apr 2003, Dorota M. wrote:

> [...]
    >+ Pierwszy dzień przepracował więc przyjęłam 100% wynagrodzenia, a drugi dzień

    Znaczy był zdolny do pracy w trakcie zwolnienia lekarskiego - i ZUS
    się nie przyczepi że po uzyskaniu zdolności wykorzystał resztę ?
    Hm...

    pzdr, Gotfryd
    (pamiętający że nie o to pytali !)