  • 21. Data: 2020-03-23 18:05:30
    Temat: Re: Chiny-wojna
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-23 o 09:33, Wiesiaczek pisze:

    > Pewnie nie ma, dlatego to była tylko żenująca zagrywka, żeby nie przyjąć
    > mandatu za przekroczenie prędkości.
    > Dziad i tyle!

    A Ty byś przyjął mandat czy wolałbyś sprawę w sądzie?

    --
    animka

  • 22. Data: 2020-03-24 07:46:21
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 23.03.2020 o 18:05, Animka pisze:

    > A Ty byś przyjął mandat czy wolałbyś sprawę w sądzie?

    Ja siedziałem obok, w takiej samej sprawie i gdy zobaczyłem swoje
    zdjęcie w samochodzie to przyjąłem mandat i po grzybach.
    Nie zwalałem winy na "brata bliźniaka" ani innych kosmitów.
    Odrobinę godności trzeba mieć.

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi - kwarantanna)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 23. Data: 2020-03-24 20:30:12
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-24 o 07:46, Wiesiaczek pisze:

    > Ja siedziałem obok, w takiej samej sprawie i gdy zobaczyłem swoje
    > zdjęcie w samochodzie to przyjąłem mandat i po grzybach.

    Nie rozumiem. Gdzie to zdjęcie w samochodzie było?

    > Nie zwalałem winy na "brata bliźniaka" ani innych kosmitów.
    > Odrobinę godności trzeba mieć.

    To fakt.

    --
    animka

  • 24. Data: 2020-03-25 15:20:23
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 24.03.2020 o 20:30, Animka pisze:

    > Nie rozumiem. Gdzie to zdjęcie w samochodzie było?

    Może nie masz prawa jazdy więc Ci wyjaśnię:

    Canard to taka firma
    (tu masz linka: https://www.canard.gitd.gov.pl/cms/)
    która nadzoruje fotoradary.
    Byłem wtedy u nich w związku z przekroczeniem prędkości i ten fotoradar,
    wyobraź sobie, zrobił mi zdjęcie! (Tak samo jak Cejrowskiemu).
    I na tym zdjęciu byłem ja za kierownicą mojego samochodu.
    Teraz zrozumiałaś?

    > To fakt.

    Howk! :)

  • 25. Data: 2020-03-25 21:38:45
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-25 o 15:20, Wiesiaczek pisze:

> [...]
    > wyobraź sobie, zrobił mi zdjęcie! (Tak samo jak Cejrowskiemu).
    > I na tym zdjęciu byłem ja za kierownicą mojego samochodu.

    Dzięki, zrozumiałam. :-)
    Gdybyś od razu napisał "zdjęcie z fotoradaru" to od razu bym zrozumiała.

    --
    animka