  • 1. Data: 2020-03-18 22:17:54
    Temat: Kto odpowie za ponad 3 tysiace zabitych?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I to tylko jak do tej pory...
    Zwalą na Duce??

  • 2. Data: 2020-03-18 23:32:03
    Temat: Re: Kto odpowie za ponad 3 tysiace zabitych?
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.03.2020 o 22:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > I to tylko jak do tej pory...
    > Zwalą na Duce??

    a kto się całował z Chińczykami :

    https://www.salon24.pl/u/jedrzejewski/1028394,skrajn
    a-glupota-szlachetny-cel-czyli-jak-wlosi-przytulali-
    chinczykow-na-ulicach

    Skrajna głupota, szlachetny cel - czyli jak Włosi przytulali Chińczyków
    na ulicach

    Dziś trudno w to uwierzyć, ale przed kilkoma tygodniami (1 lutego) Dario
    Nardella, lewicowy burmistrz Forencji zachęcał na Twitterze do
    obejmowania i ściskania Chińczyków. Zamieścił wideo, na którym wszyscy
    mogli go zobaczyć, jak ściska Chińczyka.

    image

    Wywołało to po kilku dniach akcję uliczną "Nie jestem wirusem. Jestem
    człowiekiem". Chińczyk w masce ochronnej stał na ulicy. Ludzie
    obejmowali go i ściskali. Zdjęli mu ostentacyjnie maskę i jeszcze
    bardziej się do niego przytulali. Zresztą sami zobaczcie.

    [...]