  • 11. Data: 2012-06-30 23:06:41
    Temat: Re: Chcę zrobić za darmo komuś stronę www. Czy moge?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Gotfryd Smolik news

    > Fiskus uważa, że darmow wyświadczenie usługi to jest zwykły przychód
    > dla "obsłużonego".

    Tylko czekać jak opodatkują powietrze jako darmowe źródło sił witalnych
    dla przedsiębiorcy...

  • 12. Data: 2012-07-01 09:54:21
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-06-30 23:06, to pisze:
    > begin Gotfryd Smolik news

    > Tylko czekać jak opodatkują powietrze jako darmowe źródło sił witalnych
    > dla przedsiębiorcy...

    Ugryź się w język (czy w klawisze) zanim takie coś znowu napiszesz, bo
    sqw..ństwo vincentopobnych nie ma hamulców i nie zna granic.

    No, ale - wybraliście se, to macie.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 13. Data: 2012-07-01 20:15:19
    Od: "szymek" <t...@U...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Gotfryd Smolik news

    > Tylko czekać jak opodatkują powietrze jako darmowe źródło sił witalnych
    > dla przedsiębiorcy...

    Czemu tylko dla przedsiębiorcy? Zresztą jest opłata klimatyczna, czyli w
    zasadzie powietrze jest już opodatkowane w niektórych rejonach kraju

  • 14. Data: 2012-07-02 09:52:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 30 Jun 2012, to wrote:

    > begin Gotfryd Smolik news

    > Tylko czekać jak opodatkują powietrze jako darmowe źródło sił witalnych
    > dla przedsiębiorcy...

    Nie tylko dla przedsiębiorców (zresztą to samo dotyczy podatku
    od nieodpłatnych świadczeń - też dotyczy wszystkich!)
    Jak Ci się chce, przejrzyj archiwa.
    Było.
    Znaczy było o opodatkowaniu powietrza.
    Włącznie z opisem środka egzekucyjnego, który służył przekonywaniu
    opornych że jednak potrzebują królewskiego :P powietrza.
    (oczywiście polegało toto na zamknięciu w szczelnej skrzyni i czekaniu
    aż delikwent zmieni zdanie, a królewskiego, bo było dość dawno).

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2012-07-07 11:51:09
    Temat: Re: Chce zrobia za darmo komu? strone www. Czy moge?
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-06-29 23:07, amor pisze:

    > Tak. A co w tym niepowaznego? Ze sie pytam, czy ze chce zrobic komus strone
    > za darmo?
    > Wiesz. A nuz wpadnie jej jakas kontrola ze skarbowki, i jakis nadgorliwy
    > tepy urzedas sie przyczepi, ze nie ma faktur na wykonanie strony.
    > W tym popapranym kraju wszystko jest mozliwe.

    I ta Twoja znajoma koniecznie będzie musiała powiedzieć, że to TY
    zrobiłeś tę stronę? Opcja - zrobiła sobie ją sama - nie wchodzi w grę?
    Myślisz, że będzie musiała udokumentować w US swoje umiejętności w tej
    dziedzinie, bo inaczej nikt jej nie uwierzy?

    I zasadnicze pytanie - jesteś trollem czy bardzo nudzi Ci się na
    emeryturze, więc szukasz dziury w całym?

    N.

  • 16. Data: 2012-07-08 21:07:17
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Nixe" < napisał w wiadomości

    > I ta Twoja znajoma koniecznie będzie musiała powiedzieć, że to TY zrobiłeś
    > tę stronę? Opcja - zrobiła sobie ją sama - nie wchodzi w grę?

    Oczywiscie ze wchodzi.

> [...]
    >
    > I zasadnicze pytanie - jesteś trollem czy bardzo nudzi Ci się na
    > emeryturze, więc szukasz dziury w całym?

    Kazdy kto nie jest takim geniuszem prawnym jak ty jest albo trollem, albo
    sie nudzi?
    Moze jak Ci sie moje trollowanie nie podoba, to go po prostu nie czytaj? A
    juz w zadnym razie nie odpowiadaj?
    Po co karmic trolla?

  • 17. Data: 2012-07-09 00:28:08
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-07-08 21:07, Ajgor pisze:
    > Użytkownik "Nixe" < napisał w wiadomości

    > Oczywiscie ze wchodzi.

    To w czym jest problem??
    Reszty nie komentuję, bo chyba faktycznie Ci się nudzi.

    N.