  • 1. Data: 2008-02-22 09:16:51
    Temat: Ceny dla Polski / UE / Świata
    Od: "Dżejm" <n...@n...spam>

    Witam,

    Chciałbym założyć stronę internetową, jakiś tam portal społecznościowy.
    Bedzie tam pewien zestaw płatnych funkcji.

    Czy mogę ustalić mocno różniące się ceny dla użytkowników polskich jak i
    tych ze świata ? Czy może prawo unijne potraktuje to jakąś dyskryminację ?

    Można by to sprawdzać po numerze IP użytkownika. Albo po prostu w wersji
    anglojęzycznej podać inne ceny. Mogę tak ?

    pozdro

  • 2. Data: 2008-02-22 09:27:20
    Temat: Re: Ceny dla Polski / UE / Świata
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 22 Lut, 10:16, "Dżejm" <n...@n...spam> wrote:
> [...]
    >
    > Można by to sprawdzać po numerze IP użytkownika. Albo po prostu w wersji
    > anglojęzycznej podać inne ceny. Mogę tak ?

    Mozesz, ceny w World of warcraft sie od siebie roznia. Co nikomu z
    polski nie przeszkadza placic w dolarach, tak samo z nieisteniejacym w
    polsce xboxlive czy sklep sony. konta japonskie angielskie i
    amerykanskie ma wiekszosc uzytkownikow. Sprawdzic po IP, dobre, dobre.