  • 11. Data: 2007-05-15 10:40:37
    Temat: Re: Cennik sobie, billing sobie...
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2007 11:59:04 +0200, vari napisał(a):

    > Ja sie czasem zastanawiam, czy operatorzy wogóle POTRAFIĄ takie błędy w
    > działaniu swoich systemów (niekoniezcnie bilingowych) poprawiać.
    > Zdaje się iż "mętne odpowiedzi" są też dlatego, ze "najbliższy czlowiek,
    > kotry POTRAFI to zrobić mieszka w sąsiednim kraju albo na "sąsiednim
    > kontynencie".

    Operatorzy czasami potrafią, a czasami zlecają to firmie która
    im sprzedała system bilingowy. Zależy od systemu. Widziałem już
    takie gdzie operator mógł sobie większość poprzestawiać sam
    (nawet dla każdego klienta indywidualnie) oraz takie gdzie
    operator wpisywał klienta na "listę" i faktura była co miesiąc
    wyjmowana ze stosu do wysyłki, poprawiane ręcznie i dopiero
    wysyłana do klienta - bo wychodziło taniej niż zlecić poprawienie
    systemu.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 12. Data: 2007-05-15 11:52:15
    Od: "loksim" <l...@w...onet.pl>

    > Ja sie czasem zastanawiam, czy operatorzy wogóle POTRAFIĄ takie błędy w
    > działaniu swoich systemów (niekoniezcnie bilingowych) poprawiać.

    ponizej prezentuje wycinek z autentycznej i aktualnej specyfikacji do
    faktury jednego z operatorow komorkowych;
    nazwy pol zostaly skrocone, kwoty zostaly zachowane, uklad pol zostal
    zamieniony na pionowy, aby latwiej wyswietlic tresc w wiadomosci;
    stawiam browar osobie, ktora wytlumaczy co oznaczaja poszczegolne pola i -
    uwaga - jaki algorytm zastosowac, aby pole 'razem' dawalo sume z pozostalych
    pol;
    BTW: operator nie szkoli abonenta z takich rzeczy, nalezy dojsc do tego
    samemu, a wszelkie uwagi sa zlewane

    loksim

    numer 123456789

    aktywacja 0