  • Data: 2004-08-10 10:15:41
    Temat: CZY JEST JESZCZE JAKIS SPOSOB???
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Wszystkich Grupowiczow.
    Zmarl ojciec po ok 11 latach zostal zrobiony dzial spadku, zostal zaplacony
    podatek od spadkow i darowizn przez 2 braci, siostre i matke( zaplacony
    poniewaz wszyscy byli zgodni co do sprzeazy domu i podzielenia sie
    pieniedzmi).
    Teraz moj brat (alkoholik zreszta) nie chce sie zgodzic na sprzedanie domu.
    Mieszka w nim sam, poniewaz nikt nie mogl z nim wytrzymac pod jednym dachem.
    Nie placi rachunkow, jest mu obojetne czy odetna mu prad czy wode.
    Oczywiscie niezaplacone rachunki sciagna od tego wspolwlasciciela,ktory jest
    wyplacalny.Tak mysle.

    Moje pytanie: co zrobic, aby moc sprzedac dom?
    Nie chce do konca zycia mieszkac na stancji majac prawo do 1/4 czesci domu.
    Wszyscy na tym traca, a moj brat ma wszystkich gdzies.
    Co jesli wniose sprawe o zniesienie wspolwlasnosci jesli, moj brat nie
    bedzie stawial sie na rozprawe? czy wyrok moze zapasc zaocznie? I czy w
    ogole moze zapasc? Czy wnioskodawca bedzie musial poniesc wszystkie koszty
    zwiazane ze sprawa w takim przypadku? to chyba jakies kilka % od wartosci
    domu??
    Prosze pomozcie, nie wiem co mamy robic.
    Jola