  • 261. Data: 2020-12-22 11:48:55
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --https://covid19.who.int/region/euro/country/de
    Niemcy chyba jednak maja powod do niepokoju - ilosc zgonow wzrasta.

    ziew, wzrasta bo ma wzrastać, tak jest linia partii Merkel :-)

    https://de.statista.com/statistik/daten/studie/11188
    56/umfrage/monatliche-sterbefaelle-in-deutschland/#:
    ~:text=Im%20Oktober%202020%20gab%20es,beurkundete%20
    Kriegssterbef%C3%A4lle%20und%20gerichtliche%20Todese
    rkl%C3%A4rungen.

    październik 2019 77k vs październik 2020 78,3 k czyli +1300 miesięcznie kiedy
    dziennie umiera około 3000 ? i to ma być miarodajne ?
    dziwne ze juz koncowka grudnia a nie ma jeszcze wyników za listopad cos chyba za
    słabo umierali :-)

    od paru tygodni (pazdziernik ?) cwane ptysie z RKI podają liczbę zgonów z chorobami
    towarzyszącymi (wcześniej tylko covid) ale dochodziło do takich absurdów że umierało
    700 osób w Niemczech a Hamburg (1,8 mln) czy Monachium (1,5 mln) meldowalo po 2-3
    osoby co psulo obraz strasznej pandemii :-)

    pandemia geriatryczna w szczegółach:

    Zahl der über 80-Jährigen steigt
    "Die überdurchschnittlich hohen Sterbefallzahlen im Oktober 2020 sind fast
    ausschließlich auf eine Zunahme von Sterbefällen in der Altersgruppe der ab
    80-Jährigen zurückzuführen", erklärte das Bundesamt. Die Sterbefallzahlen bei unter
    80-Jährigen sind sogar zurückgegangen. Bei über 80-Jährigen starben neun Prozent
    mehr, bei unter 80-Jährigen vier Prozent weniger.

    i jeszcze jedna niewygodna prawda

    Die Zahl der Menschen über 80 Jahre ist in Deutschland von 2015 bis 2019 um fast eine
    Million gewachsen. "Neben der steigenden Zahl der Covid-19-Todesfälle können auch
    solche Verschiebungen in der Altersstruktur der Bevölkerung zu überdurchschnittlichen
    Sterbefallzahlen beitragen", erklärten die Statistiker.

    starców (ale takich konkretnych +80) przybyło prawie milion to że będzie ich umierać
    coraz więcej to dla statystyka nie jest jakaś niespodzianka, taki jest trend

    PS najlepsze na deser (tako pisze WHO w 2010r)

    Schemat przebiegu choroby i śmierci wywołanej przez wirus H1N1 różni się w uderzający
    sposób od tego, który dotychczas obserwowano w przebiegu grypy sezonowej. Podczas
    sezonowych epidemii, ponad 90% zgonów przypada na osoby starsze.

    hm dziwnym i przypadkowym zbiegiem okoliczności :-) w Niemczech 90% zmarłych na covid
    to pensjonariusze domów starców, średnia wieku 82 lata, przypadek ? ha ha ha

  • 262. Data: 2020-12-23 08:22:23
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    J.F a mowiles ze sie nie da :-) a tu juz po 20 tysiacach trupow w domach starcow
    Niemcy zaczynaja przymusowo testowac odwiedzajacych i obsluge, to jest klasyczna
    niemiecka bystrosc umyslu :-)

    Hamburg: Pflegeheim-Besuche nur noch mit negativem Test
    587 Infizierte in 44 Heimen

    Vor dem Betreten der Einrichtung muss demnach schriftlich oder elektronisch ein
    negatives Testergebnis vorgelegt werden, das den Anforderungen des Robert
    Koch-Instituts entspricht. Es darf im Falle eines POC-Antigen-Schnelltests höchstens
    48 Stunden, bei einem PCR-Test höchsten drei Tage alt sein. Alternativ würden auch
    Schnelltests akzeptiert, die unmittelbar vor Betreten der Einrichtung gemacht werden.

    https://www.ndr.de/nachrichten/hamburg/coronavirus/H
    amburg-Pflegeheim-Besuche-nur-noch-mit-negativem-Tes
    t,pflegeheime132.html

  • 263. Data: 2020-12-23 11:43:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    >J.F a mowiles ze sie nie da :-) a tu juz po 20 tysiacach trupow w
    >domach starcow Niemcy zaczynaja przymusowo testowac odwiedzajacych i
    >obsluge, to jest klasyczna niemiecka bystrosc umyslu :-)

    U nas o ile mi wiadomo zalatwili sprawe z polska bystroscia - nie ma
    odwiedzin.
    Zdrowy, chory, zaszczepiony - nie ma i juz.

> [...]

    >gemacht werden.

    >https://www.ndr.de/nachrichten/hamburg/coronavirus/
    Hamburg-Pflegeheim-Besuche-nur-noch-mit-negativem-Te
    st,pflegeheime132.html

    Ale jesli dobrze tlumacze - to odwiedzajacy maja miec zaswiadczenie
    nie starsze niz 3 lub 2 dni.
    Lub obsluga moze przetestowac odwiedzajacego na miejscu szybkim
    testem.

    O testowaniu obslugi nic tu nie ma.
    A jest to mozliwe, odkad sie pojawily jakies wiarygodne testy
    antygenowe.

    Jakbys wczesniej to samo chcial z obsluga zrobic - to co, test PCR dwa
    razy w tygodniu ?

    Czy po prostu termometr przy wejsciu i "idz ty sie pokuruj w domu".

    Poszukaj lepiej listy testow w RKI ... i moze beda jakies dane o
    skutecznosci ...

    Za to ciekaw jestem, jak sobie radza z tymi chorymi ... udaje im sie
    tak izolowac, ze nie zarazaja reszty ?

    J.

  • 264. Data: 2020-12-25 17:30:28
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --O testowaniu obslugi nic tu nie ma.

    Tu jest
    https://www.ndr.de/nachrichten/niedersachsen/hannove
    r_weser-leinegebiet/Pflegekraefte-koennen-bis-zu-zwe
    imal-pro-Woche-zum-Corona-Test,corona6060.html

    -- Jakbys wczesniej to samo chcial z obsluga zrobic - to co, test PCR dwa razy w
    tygodniu ?

    dokładnie

    -- Czy po prostu termometr przy wejsciu i "idz ty sie pokuruj w domu".

    Tez można na granicy tak testowali i lotniskach tez

    --Poszukaj lepiej listy testow w RKI ... i moze beda jakies dane o skutecznosci ...

    RKI jest tak wiarygodne jak WHO ? przed chwilą bredzili ze test antygenowy musi
    wykonać lekarz inaczej nieważny

    -- Za to ciekaw jestem, jak sobie radza z tymi chorymi ... udaje im sie tak izolowac,
    ze nie zarazaja reszty ?

    Szpital kosztem innych chorych

  • 265. Data: 2020-12-29 21:12:53
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    no nie pyklo ... opiekunowie dziadkow nie chca sie szczepic na strasznego wirusa mimo
    szumnych zapowiedzi politykow

    https://www.berliner-zeitung.de/mensch-metropole/ber
    liner-pfleger-haben-keine-angst-vor-der-spritze-li.1
    28783

    Nach ersten Rückmeldungen aus den Berliner Einrichtungen unseres Verbandes ist die
    Impfbereitschaft bei dem Pflegepersonal als sehr, sehr hoch einzuschätzen", sagte
    Marie Sieprath, Vize-Landeschefin des Bundesverbandes privater Anbieter sozialer
    Dienste (BPA), der Berliner Zeitung.

    https://www.rnd.de/gesundheit/berlin-impfzentrum-mus
    s-offenbar-fur-einige-tage-schliessen-zu-wenige-anme
    ldungen-SFJPVZTXWVALPKPI6BVY2SBOFY.html

    In der Treptower Arena seien am Sonntag lediglich 228 Impfungen verabreicht worden,
    eingestellt sei die Arena auf 5000 Impfungen pro Tag.

    trzeba zamknac na kilka dni centrum szczepien (planowo 5000 dziennie a zglosilo sie
    228 chetnych)

    w zwiazku z tym politycy planuja wysylac brygady szczepien do domow starcow oni im
    nie uciekna :-)

    PS jest bardzo duza rozbieznosc miedzy tym co slychac w niezaleznych mediach a
    rzeczywistoscia, ktos tu qrwa klamie :-)

  • 266. Data: 2020-12-29 21:48:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
> [...]

    eimal-pro-Woche-zum-Corona-Test,corona6060.html

    >-- Jakbys wczesniej to samo chcial z obsluga zrobic - to co, test PCR

    A i tak nie zabezpieczy, jesli na zewnatrz bedzie wirus szalal.

> [...]

    >RKI jest tak wiarygodne jak WHO ? przed chwilą bredzili ze test
    >antygenowy musi wykonać lekarz inaczej nieważny

    No przeciez pisalo w twoich artykulach, ze to RKI zatwierdza te testy
    antygenowe.

    A tu ... moze im chodzilo, ze lekarz zachowa sie odpowiedzialnie i nie
    naklamie, a ja to sobie moge wpisac taki wynik, jaki mi pasuje :-)
    A moze troche starannosci to wymaga, a nie-lekarz fachowej instrukcji
    nie zrozumie ...

    J.

  • 267. Data: 2020-12-29 21:49:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-29 o 21:12, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    228 chetnych)

    > w zwiazku z tym politycy planuja wysylac brygady szczepien do domow starcow oni im

    Mogą po szczepionce uciec do zaświatów.

    > PS jest bardzo duza rozbieznosc miedzy tym co slychac w niezaleznych mediach a
    rzeczywistoscia, ktos tu qrwa klamie :-)

    Jeden lekarz, którego życie było zagrożone po szczepionce powiedział co
    sie z nim działo.
    https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce,lek
    arz--ktory-przyjal-szczepionke-na-covid-19-opowiada-
    o-swojej-reakcji-alergicznej,artykul,35822095.html

    Wiele ludzi może kipnąć nie mając przy sobie odpowiedniego antidotum.

    --
    animka

  • 268. Data: 2020-12-30 01:05:48
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 29 Dec 2020 21:49:09 +0100
    doszła do mnie wiadomość <rsg4pp$1fgs$1@gioia.aioe.org>
    od Animka <a...@t...ja.wp.pl> :
> [...]
    ldungen-SFJPVZTXWVALPKPI6BVY2SBOFY.html

    worden, eingestellt sei die Arena auf 5000 Impfungen pro Tag.

    Po wirusie bardziej.

> [...]
    -o-swojej-reakcji-alergicznej,artykul,35822095.html

    >Wiele ludzi może kipnąć nie mając przy sobie odpowiedniego antidotum.

    Na to jest antidotum, aspiryna i lewatywa (w ostateczności płukanie żołądka i
    chinina),
    może też być sama lewatywa, ale z fusów od kawy, wszystko to na wszelki wypadek trzy
    razy
    dziennie, tak było napisane w pewnej starej księdze z 1917 roku.

  • 269. Data: 2020-12-30 10:50:38
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

[...]

    jest to poswiecenie na ktore producenci warunkowo dopuszczonych szczepionek sa gotowi
    :-)

  • 270. Data: 2020-12-30 10:53:17
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --A moze troche starannosci to wymaga, a nie-lekarz fachowej instrukcji nie zrozumie

    oczywiscie :-)

    https://domowelaboratorium.pl/Jak-prawidlowo-wykonac
    -test-ciazowy-blog-pol-1589876545.html