  • 21. Data: 2005-03-08 05:38:04
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - problem Jest: DG i VAT
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d0iu4g$sna$1@nemesis.news.tpi.pl>, Tomasz Bednarz wrote:

    > trzy
    >
    > US sie nie czepi do momentu kontroli .... a pozniej rozne rzeczy moga sie

    Taa, tylko, że jaż już byłam kontrolowana.

    Renata

  • 22. Data: 2005-03-08 09:42:35
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > Taa, tylko, że jaż już byłam kontrolowana.

    ja tez :-) ale nie martw sie mozesz byc jeszcze raz
    a u ciebie nie czepiali sie nieopodatkownych umow :-)

    TB

  • 23. Data: 2005-03-08 10:21:37
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d0js3g$5i6$1@atlantis.news.tpi.pl>, Tomasz Bednarz wrote:
    > [...]
    > sie

    > ja tez :-) ale nie martw sie mozesz byc jeszcze raz

    Byłam dwa razy. Plus raz bez związku z najmem. Muszą mnie lubić:> Ale
    moi sąsiedzi mają lepiej - niemal co roku ich biorą. Najwyraźniej nie
    ufają obcokrajowcom:>

    > a u ciebie nie czepiali sie nieopodatkownych umow :-)

    Już pisałam. US interesowały tylko wpłaty podatu od najmu.

    A odnośnie obowiązku rejestrowania umów najmu znalazłam nst. stronę:

    http://www.gazetaprawna.pl/forum/temat.php?id_temat=
    755&id_dzial=1

    Wynika z niej, że nic nie trzeba rejestrować, choć nie jest podana
    podst. prawna, ale jest trop jak ją znaleźć.

    Renata

  • 24. Data: 2005-03-08 13:50:14
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
> [...]
    >
    > Wynika z niej, że nic nie trzeba rejestrować, choć nie jest podana
    > podst. prawna, ale jest trop jak ją znaleźć.

    Mialas racje - wlasnie dzwonilem do US i dowiedzialem sie ze od "2001 nie ma
    obowiazku opodatkowywania umow"
    Kontrola ktora byla u mnie dotyczyla 1999 i 2000 stad pewnie musialem miec
    to opodatkowanie.
    Tak czy siak od tamtego czasu w umowach zaweiram zobowiazanie najemcy do
    poniesienia tego typu kosztow.

    TB