  • 11. Data: 2007-08-09 18:31:24
    Temat: Re: Bylo :"Jak to jest z robieniem zdjec"- nowe fakty
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent wrote:
> [...]
    45.html

    > "Mężczyzna stanie przed sądem za "utrwalanie i posiadanie treści
    > pornograficznych z udziałem nieletnich". Grozi mu do 10 lat
    > więzienia."
    > to jest zart? Te dzieci sie przepraszam za zwrot jeba*y na plazy?
    > Ja rozumiem ze to co robil jest niemoralne i powinni go poobserwowac,
    > ale nie wszystko co jest niemoralne stanowi przestesptwo, na pewno
    > nie to.

    że co jest? niemoralne? a co jest do diabła niemorlanego w fotografowaniu
    czy filmowaniu (na własny użytek) dzieci na plazy czy w innym miejscu
    publicznym ogólnie dostępnym?

    ta sprawa może sporo kosztować nasze państwo.

  • 12. Data: 2007-08-09 18:38:31
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 09-08-2007 o 19:07:34 Henry (k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    > Może - tylko nadal nie ma silnej korelacji miedzy filmowaniem
    > i fotografowaniem, a pedofilstwem. Jego zachowanie było wskazówką,
    > ale nie dowodem.

    nie ma silnej korelacji mniedzy ogolnym fotografowaniema pedofilia,
    natomiast jak widac jest silna korelacja miedzy fotografowaniem obcych
    malych nagich dzieci a pedofilia

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.

  • 13. Data: 2007-08-09 21:02:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    leon wrote:
> [...]
    > "57-letni mieszkaniec Gdyni, który filmował nagie kilkuletnie dzieci
    > bawiące się na sopockiej plaży został w środę aresztowany na trzy miesiące"

    Primo: było.

    Secundo: bezczelnie kłamiesz poprzez pominięcie paru 'drobnych'
    szczegółów - aresztowanie było nie zarobienie zdjęć na plaży, ale za to,
    co u niego w domu znaleźli.

  • 14. Data: 2007-08-09 21:05:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek Dyjor wrote:

    > że co jest? niemoralne? a co jest do diabła niemorlanego w
    > fotografowaniu czy filmowaniu (na własny użytek) dzieci na plazy czy w
    > innym miejscu publicznym ogólnie dostępnym?
    >
    > ta sprawa może sporo kosztować nasze państwo.

    Kretynek podpisujący się ksywką 'leon' przemilczał parę 'nieistotnych'
    szczegółów - mianowicie to, że areszt i możliwość wyroku powstały nie za
    to konkretne fotografowanie/filmowanie tylko za to, że miał w domu
    pornografię z małoletnimi mocno poniżej lat 15-tu.

    "Pół prawdy to całe kłamstwo."

  • 15. Data: 2007-08-09 21:07:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    leon wrote:

    > nie ma silnej korelacji mniedzy ogolnym fotografowaniema pedofilia,
    > natomiast jak widac jest silna korelacja miedzy fotografowaniem obcych
    > malych nagich dzieci a pedofilia

    Korelacja? Na podstawie JEDNEGO przypadku?

    Na takie dictum z każdego egzaminu ze statystyki wyleciałbyś z hukiem i
    oceną niedostateczną.

  • 16. Data: 2007-08-09 21:08:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Wójcik wrote:

    > Niestety może być taki tego finał. Choć na szczęście media bardzo tego
    > nie rozdmuchują i jest szansa że do oszołomów to nie trafi.

    Wiesz, jak rozdmuchają, to strzelą gola sobie - w końcu oni też pracują
    obiektywem :)

  • 17. Data: 2007-08-10 07:13:10
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 09 Aug 2007 16:56:05 +0200, Sowiecki Agent napisał(a):

    > dobra doczytalem dalej jezeli jna jego tasmach znalazly sie materialy
    > 'pornograficzne' nieco ostrzejsze niz bawiace sie na plazy dzieci to
    > spoko.

    Średnio spoko. Faceta zatrzymano za to, że kręcił się z kamerą. To
    jeszcze nie jest pedofilia ani dziecięca pornografia.
    Mam nadzieję, że w tekście nie ma tego, co było widać na żywca. Bo
    inaczej to jestem naprawdę zaniepokojony.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 18. Data: 2007-08-10 07:44:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Mam nadzieję, że w tekście nie ma tego, co było widać na żywca. Bo
    > inaczej to jestem naprawdę zaniepokojony.

    Przecież to taki trend, "poprawności polityczniej", którą uprawiają
    media i która się udziela co głupszym ludziom.
    Żeby wskazać ten wątek o dymie papierosowym i dzieciach ...
    Niedługo przewinięcie dziecka będzie uznawane za molestowanie. Co ja
    gadam, juz zdarzają się takie przypadki że rodzice w sporach między
    sobą, jako zrzut wobec drugiej strony takie "rzeczy" podnoszą.
    Degeneruje się nasza cywilizacja. Na szczęście ja tego nie dożyje ...

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 19. Data: 2007-08-10 08:20:14
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    PlaMa napisał(a):

    > Sęk w tym, że opisane jest, że znaleziono filmy pornograficzne i nic
    > więcej. Słowem Robił zdjęcia na plaży, kilka z nich przedstawiało dzieci
    > a w domu znaleziono kilka pornoli.
    > Jak w mordę strzelił pedał, pedofil i złodziej...

    zgadza sie , z materialu wynika ze moze byc co najwyzej posiadanie mat
    pornograficznych z udzialem osob ponizej 15 roku, bo nie ma gwarancji -
    a z artykulu niw ynikalo - ze to co posiadal w domu sam rejestrowal
    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 20. Data: 2007-08-10 08:23:00
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Marek Dyjor napisał(a):

    > że co jest? niemoralne? a co jest do diabła niemorlanego w
    > fotografowaniu czy filmowaniu (na własny użytek) dzieci na plazy czy w
    > innym miejscu publicznym ogólnie dostępnym?
    >
    > ta sprawa może sporo kosztować nasze państwo.

    golych dzieci? To zalezy, jezeli stanowi to tylko czesc krajobrazu to
    nic ale jezeli tylko takie osoby nagrywa, to juz nie do konca jest
    normalne co nei znaczy ze jest dzialaniem przestepczym.