  • 71. Data: 2011-03-11 09:12:47
    Temat: Re: Butla gazowa w bloku mieszkalnym
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:il11fa$40c$1@news.onet.pl...

    > Dla mnie argumentem będzie fakt znajomości warunków technicznych
    > dla tego budynku, jak je znasz to możesz stwierdzić które przepisy
    > dotyczą tego budynku. Do przeczytania warunków technicznych dla
    > tego budynku sie nie przyznałeś więc o co jeszcze chodzi ?

    bo nie ma takich. Przepisy okreslają że nie wolno eksploatowac w budynku
    jednocześnie gazu z sieci i z butli a konkretnie że w budynku wyposażonym w
    instalację gazu z sieci nie wolno eksploatowac gazu z butli i nie wolno tych
    butli magazynować z wyjątkiem butli turystycznych.
    Dotyczy to wszystkich budynków.
    --
    Jackare