  • 1. Data: 2011-03-05 20:33:37
    Temat: kredyt obrotowy i zyrant - jak to jest ze splacaniem
    Od: K_K <n...@i...com>

    sytuacja hipotetyczna:
    mąż podżerował żonie kredyt obrotowy. W miedzyczasie wzieli rozwod,
    majatek jeszcze nie podzielony. Teraz zona zakonczyla dzialalnosc, byly
    maz prowadzi ja nadal. Zona musi splacic kredyt obrotowy ale tego nie
    robi. Co robi bank w takiej sytuacji?

  • 2. Data: 2011-03-05 20:41:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-05 21:33, K_K pisze:
> [...]
    > majatek jeszcze nie podzielony. Teraz zona zakonczyla dzialalnosc, byly
    > maz prowadzi ja nadal. Zona musi splacic kredyt obrotowy ale tego nie

    Pewien bankowiec powiedział mi kiedyś ciekawe zdanie "kredytobiorca nie
    musi spłacić kredytu. Żyrant - musi" :)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-03-05 20:42:40
    Od: K_K <n...@m...com>

    W dniu 2011-03-05 21:41, Liwiusz pisze:

    > Pewien bankowiec powiedział mi kiedyś ciekawe zdanie "kredytobiorca nie
    > musi spłacić kredytu. Żyrant - musi" :)

    No ale jak to wyglada od strony formalnej ?

  • 4. Data: 2011-03-05 20:52:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-05 21:42, K_K pisze:

    > No ale jak to wyglada od strony formalnej ?

    A jakie masz wątpliwości? Jak dłużnik nie płaci, to płaci żyrant.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-03-05 20:52:41
    Od: K_K <n...@m...com>

    W dniu 2011-03-05 21:52, Liwiusz pisze:

    > A jakie masz wątpliwości? Jak dłużnik nie płaci, to płaci żyrant.

    A jesli zyrant nie wykazuje dochodu ?
    Wchodzi komornik na majatek wspolny poki co ?

  • 6. Data: 2011-03-05 20:54:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-05 21:52, K_K pisze:

    > A jesli zyrant nie wykazuje dochodu ?

    To się egzekwuje z innych składników majątku.

    > Wchodzi komornik na majatek wspolny poki co ?

    I na wspólny, i na odrębny.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2011-03-05 21:00:20
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "K_K" <n...@i...com> napisał

> [...]
    > byly maz prowadzi ja nadal. Zona musi splacic kredyt obrotowy ale
    > tego nie robi. Co robi bank w takiej sytuacji?

    Pytanie co naprawdę podpisał ten mąż, bo na pewno nie "podżerował" ;)
    Mogło to być poręczenie, ale bardziej prawdopodobne że tylko wyraził
    zgodę na zaciągnięcie zobowiązania przez żonę.

  • 8. Data: 2011-03-05 23:03:35
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Pewien bankowiec powiedział mi kiedyś ciekawe zdanie "kredytobiorca nie
    > musi spłacić kredytu. Żyrant - musi" :)

    Żerowanie na Żyrancie :))
    A po rozwodzie to raczej liczymy się z kłodami pod nogi od Byłej...

    Feromon

  • 9. Data: 2011-03-06 06:52:00
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-06 00:03, Feromon pisze:

    > A po rozwodzie to raczej liczymy się z kłodami pod nogi od Byłej...

    Z olbrzymią wzajemnością. :(

    --
    spp