  • 11. Data: 2019-11-02 14:56:30
    Temat: Re: Burmistrz Włoch Artur W. aresztowany na 3 miesiące
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2019 o 14:32, A. Filip pisze:

    > Ziobro może nic nie zrobić a "podejrzenia nacisków" i tak będą krążyć.

    Co zrobi zero to jedno i nikt nie ma złudzeń że jest on po prostu
    funkcjonariuszem partyjnym i bezczelnie wykorzystuje ministerstwo do
    walki politycznej.

    Chodzi o to, że to co ty byś zrobił na jego miejscu świadczy o tobie a
    nie o nim. Więc - jesteś zerem, nie wstydzisz się tego i jeszcze uważasz
    za stosowne się tym publicznie chwalić. Coż - można i tak.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2019-11-02 17:11:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-02 o 14:08, A. Filip pisze:
    > Albo streść po jakiej linii tak przekonywał albo robisz z niego
    > [bardzo sprzedajnego adwokata]. Ja po Kaliszu się nie spodziewam
    > jak dotąd _bardzo_ naciąganej argumentacji _prawnej_.

    Też się zdziwiłem. ogólnie rozmowę próbowano pociągnąć w kierunku
    medialnych informacji CBA. Że nie maserati tylko skoda że nie "na
    gorącym" tylko w garażu.
    Kalisz nie tylko przytakiwał ale powiedział: "jaki to gorący uczynek?"
    Są momenty w ostatnich jego telewizyjnych wystąpieniach że jedzie mocno
    w publicystykę. A że przy tym czasem pojedzie paragrafem i rzeczową
    argumentacją to robi wrażenie "fachowca"
    Opozycyjne media takich lubią ;-)