  • 11. Data: 2003-03-29 21:55:37
    Temat: Re: Brzydka sprawa z WKU
    Od: "Marcin Duszynski" <n...@n...mam>

    xmarco wrote:

    > Czyli nie pozostaje mi
    > nic innego jak wząść zaświadczenie ze studiów i iść do WKU z nadzieją,
    > że stamtąd wyjdę ego samego dnia.

    to nie jest nadzieja, tak sie na pewno stanie :)

    > Inna sprawa, że mam zamiar studiować dalej ale już w innej
    > szkole.

    i tu nalezy uwazac, gdyz te studia musisz skonczyc (bez wzgledu ile trwaja)
    przed ukonczeniem 27 roku zycia - w przeciwnym wypadku zostaniesz skierowany
    do odbycia zasadniczej sluzby wojskowej od razu po studiach inzynierskich;
    po skonczeniu tych "wlasciwie" trwajacych studiow magisterskich
    uzupelniajacych mozesz rowniez zostac zwerbowany ale...wystarczy skonczyc
    te studia i wyjechac na rok (wiadomo, ze wowczas nie mozesz odebrac listow)
    i wrocic - po 28 roku zycia jestes automatycznie przenoszony do rezerwy,
    choc nie wydaje mi sie aby to bylo koniecznie poniewaz caly czas przenosza
    absolwentow do rezerwy wiec mowie jeszcze raz - uwazanie sledz
    rozporzadzenia ministra w sprawie odbywania zasadniczej sluzby wojskowej
    przez absolwentow szkol wyzszych (nie tylko zreszta absolwentow)

    zycze powodzenia