  • 11. Data: 2010-03-01 12:21:11
    Temat: Re: Broń gazowa
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b8baff8$1@news.home.net.pl...

    > Ktoś się zgłosił na ochotnika? ;->

    glupota ludzka i wypadek

  • 12. Data: 2010-03-01 12:34:30
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-01 12:56, Użytkownik szerszen napisał:

    > wyszlo to, ze uzywanie takiego gazu w razie niebezpieczenstwa, moglo
    > tylko rojuszyc napastnika, a nie powstrzymac, im napastnik bardziej
    > nietrzezwy, tym mniejsze to robilo na nim wrazenie

    Te testy były robione na skuteczność wobec człowiek.
    Wątkotwórca potrzebuje coś na zwierzęta.
    Na psy skuteczny jest najtańszy gaz pieprzowy w aerozolu.

    > a co do broni palnej gazowej, ta jest jeszcze gorsza od psikacza, strzal
    > z bezposredniej w twarz, z odleglosci okolo 30-50 cm spowodowal jedynie
    > powstanie gustownego "tatuazu" i nic pozatym

    Po opisie powiedział bym że mylisz z bronią gazową jakiś psikacz
    żelowy w kształcie pistoletu.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-03-01 12:35:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RadoslawF pisze:

    > Te testy były robione na skuteczność wobec człowiek.
    > Wątkotwórca potrzebuje coś na zwierzęta.

    To akurat był lekki dryf w stronę ogólną...

  • 14. Data: 2010-03-01 12:37:49
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > glupota ludzka i wypadek

    I to właśnie potwierdza, że powszechny dostęp do broni ostrej nie jest
    dobry. Bo byłby już trup, jak sądzę, gdyby to była spluwa ostra...

  • 15. Data: 2010-03-01 12:41:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I to właśnie potwierdza, że powszechny dostęp do broni ostrej nie jest
    > dobry. Bo byłby już trup, jak sądzę, gdyby to była spluwa ostra...

    zgadza się, natomiast nie uwazam aby sie to tak przenosilo 1 do 1, mysle ze
    akurat ten wypadek by sie nie zdazyl, gdyby to byla ostra

  • 16. Data: 2010-03-01 12:41:47
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > a co do broni palnej gazowej, ta jest jeszcze gorsza od psikacza, strzal z
    > bezposredniej w twarz, z odleglosci okolo 30-50 cm spowodowal jedynie
    > powstanie gustownego "tatuazu" i nic pozatym

    nie wiem czego uzyles ale po uzyciu broni gazowej z takiego dystansu osoba
    trwale stracila by wzrok + miala by powbijane w twarz kryształki z naboju.
    napewno strzelales z broni gazowej normalnej a nie z gazem pieprzowym? Nie
    pamietam dokladnie ale w miare bezpieczny dystans do strzalu to chyba
    5m(moge sie mylic bo moze to byc rownie dobrze 2 albo i 10, natomiast
    napewno ponizej 1m mozna zrobic duza krzywde).

  • 17. Data: 2010-03-01 12:43:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Po opisie powiedział bym że mylisz z bronią gazową jakiś psikacz
    > żelowy w kształcie pistoletu.

    jesli zelowy psikacz laduje sie 9 milimetrowymi nabojami, to moglbys miec
    racje ;)

  • 18. Data: 2010-03-01 12:45:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hmgcn3$ldu$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > nie wiem czego uzyles ale po uzyciu broni gazowej z takiego dystansu osoba
    > trwale stracila by wzrok + miala by powbijane w twarz kryształki z naboju.

    a ty myslisz ze ten "tatuaz" to z czego sie wzial?
    na szczescie nikt wzroku nie stracil ani niczego innego, aczkolwiek wizyta u
    okulisty byla, co tylko potwierdza nedzna przydatnosc takich zabawek

    a i to nie ja strzelalem, ani nie ja oberwalem

  • 19. Data: 2010-03-01 12:53:41
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > a ty myslisz ze ten "tatuaz" to z czego sie wzial?
    > na szczescie nikt wzroku nie stracil ani niczego innego, aczkolwiek wizyta
    > u okulisty byla, co tylko potwierdza nedzna przydatnosc takich zabawek

    z prochu strzelniczego, natomiast moze tam gazu nie bylo. kiedys wlazlem do
    pomieszczenia gdzie strzelano z gazowki(i to dosc spory czas wczesniej,
    tylko nie przewietrzono) to wylazlem z trudnosciami z oddychaniem i
    wscieklym pieczeniem+lzawieniem oczu

  • 20. Data: 2010-03-01 12:58:53
    Od: "PYTON" <j...@i...pl>

    > Na początek proponuję przeczytać Ustawę o broni i amunicji

    > Tzn. broń gazową czy miotacz gazu w formie pistoletu?
    > Jedna traktowana jest jak broń, wymaga wszelkich procedur i pozwoleń,
    > druga traktowana jest jak zwykły ręczny gaz (bez pozwolenia)

    Myślałem o np. czymś takim
    http://www.bron.pl/shopbron/product/ARTYKULY-OBRONNE
    /Pistolety-gazowe-RMG/Pistolet-gazowy-KOLTER-RMG-19/
    1339