  • 1. Data: 2008-11-10 21:57:13
    Temat: Bluzgi przez gg
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy mozna zglosic na Policje jak ktos obraza mnie i moja rodzine przez gg na
    policje? Czy policja by doszla to tego kogos ?

  • 2. Data: 2008-11-10 22:05:21
    Temat: Re: Bluzgi przez gg
    Od: #1 Fan Motylińskiego Tomasza z Włocławka <Motylińs...@t...ciota.pizda.i.kłamca.a.tomasz.nowicki.to.meska.kurwa>

    > Czy mozna zglosic na Policje jak ktos obraza mnie i moja rodzine przez gg
    > na policje?

    mozna

    >Czy policja by doszla to tego kogos ?

    nie

  • 3. Data: 2008-11-10 22:11:27
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 10 Nov 2008 23:05:21 +0100, #1 Fan Motylińskiego Tomasza z
    Włocławka napisał(a):

    > mozna

    Można, ale po co?

    > nie

    Tak ;-) ale po co miałaby to robić?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2008-11-10 22:17:13
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    proponuję kliknąć na nazwę tej osoby

    prawy klawisz

    i wybrać ZABLOKUJ

    nie zobaczysz już nic od tej osoby a ona bedzie miala wyraźny znak zakazu
    przy Tobie- nie bedzie mogla Ci nic wyslac....

    i problem z glowy

    Sebastian

  • 5. Data: 2008-11-10 22:21:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik NOFX napisał:
    > Witam
    > Czy mozna zglosic na Policje jak ktos obraza mnie i moja rodzine przez gg na
    > policje? Czy policja by doszla to tego kogos ?

    A prezydenta też obrażał czy nie?
    Jeżeli też to tak Twój obywatelski obowiązek ;)
    Jeśli nie obrażał prezydenta to... znaj swoje miejsce smrodzie ;)

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 6. Data: 2008-11-10 22:34:28
    Od: #1 Fan Motylińskiego Tomasza z Włocławka <Motylińs...@t...ciota.pizda.i.kłamca.a.tomasz.nowicki.to.meska.kurwa>

    > Można, ale po co?
    > Tak ;-) ale po co miałaby to robić?

    ja tylko odpowiadam na pytania :D

  • 7. Data: 2008-11-10 23:08:51
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij>

    NOFX pisze:
    > Witam
    > Czy mozna zglosic na Policje jak ktos obraza mnie i moja rodzine przez gg na
    > policje? Czy policja by doszla to tego kogos ?

    Zgłosić możesz wszystko, nawet złamany paznokieć :) Gorzej z efektami

    Jeśli nie obraża Cię publicznie lub/i jeśli nie grozi Ci w sposób
    uprawdopodobniający dokonanie groźby, nic mu nie zrobisz. Krótki
    powyższy opis sugeruje, że zgłoszenie na policję nic nie da.

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 8. Data: 2008-11-11 02:13:52
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    NOFX wrote:
    > Witam
    > Czy mozna zglosic na Policje jak ktos obraza mnie i moja rodzine przez gg na
    > policje? Czy policja by doszla to tego kogos ?

    Możesz domagać się ustalenia sprawcy. Art. 216 Kodeksu Karnego.

    "1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej
    nieobecność, lecz publicznie *lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej
    dotarła*, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności."

    "5. Ściganie odbywa się z oskarżenia prywatnego."

    Pamiętaj jednak też o par. 3 tego artykułu:
    "3. Jeżeli zniewagę wywołało wyzywające zachowanie się pokrzywdzonego
    albo jeżeli pokrzywdzony odpowiedział naruszeniem nietykalności
    cielesnej lub zniewagą wzajemną, sąd może odstąpić od wymierzenia kary."

    Pozdrawiam, argothiel

  • 9. Data: 2008-11-11 11:39:51
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    A na przyklad jak ktos mnie obraza publicznie na forum, mowi ze jestem
    oszustem itp, choc to mija sie z prawda, bo nigdy nikogo nie oszukalem, moge
    jakos zglosic i dotrzec do tych osob? Forum jest bez logowania.

  • 10. Data: 2008-11-11 12:28:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    NOFX pisze:
    > A na przyklad jak ktos mnie obraza publicznie na forum, mowi ze jestem
    > oszustem itp, choc to mija sie z prawda, bo nigdy nikogo nie oszukalem, moge
    > jakos zglosic i dotrzec do tych osob? Forum jest bez logowania.

    A jak cokolwiek udowodnisz, hmm?