  • 21. Data: 2007-10-30 18:23:45
    Temat: Re: Błędny zakup na allegro.
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Szolek pisze:

    > Tak. Ale gosciu podchodzi do sprawy po macoszemu...
    > Boje sie ze minie jakis tam okres i d...

    Poinformowal Cie na pismie o mozliwosci odstapienia od umowy w przeciagu
    10 dni?

    Jacek

  • 22. Data: 2007-10-30 19:33:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 30 października 2007 10:27
    (autor Szolek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fg6tnc$3bj$1@mx1.internetia.pl>):

    > Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości
    >
    > Od firmy. Mam FV.

    A kupowałeś na tzw. firmę czy jako osoba prywatna? Jak prywatna to tak jak
    pisze Liwiusz. Jak na tzw. firmę to Twoja Strata ew. Może Sprzedawca Się
    Dogada.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 23. Data: 2007-10-31 11:48:06
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    castrol pisze:

    > Nie w tresci aukcji a na pismie, wiec de facto musi to dostarczyc razem
    > z kupionym towarem.

    i ile się wtedy przedłuża okres "oddawania"?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 24. Data: 2007-10-31 14:18:19
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 31 października 2007 12:48
    (autor PlaMa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fg9q15$h9f$1@inews.gazeta.pl>):

    > i ile się wtedy przedłuża okres "oddawania"?

    ZTCW to zaczyna biec dopiero z momentem gdy się o tym dowiedziałeś :D

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 25. Data: 2007-10-31 15:31:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:

    > ZTCW to zaczyna biec dopiero z momentem gdy się o tym dowiedziałeś :D

    Ale nie dłużej niż po 3 miesiącach od otrzymania produktu.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 26. Data: 2007-11-01 09:10:39
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > A kupowałeś na tzw. firmę czy jako osoba prywatna? Jak prywatna to tak jak
    > pisze Liwiusz. Jak na tzw. firmę to Twoja Strata ew. Może Sprzedawca Się
    > Dogada.

    Kupowalem z FVAT na osobe prywatną (mam to w mailu) ale gosciu wystawil
    FVAT na firme (chyba dlatego ze z konta firmowego poszla kasa)

    Pozdrawiam
    Szolek

  • 27. Data: 2007-11-01 09:12:10
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > Poinformowal Cie na pismie o mozliwosci odstapienia od umowy w przeciagu
    > 10 dni?

    Nic takiego nie otrzymałem. Do paczki miały być dołączone jakieś gratisy
    których też nie było (nie że bym się domagał gratisów, tylko mowie o
    kolejnym
    niedociągnieciu sprzedającego)

    Pozdrawiam
    Szolek

  • 28. Data: 2007-11-01 11:07:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 31 Oct 2007, PlaMa wrote:

    > i ile się wtedy przedłuża okres "oddawania"?

    Z "momentu wysyłki" na "moment otrzymania"?
    Chyba wyraźnie napisał :)

    pzdr, Gtofryd