  • Data: 2011-02-16 17:59:39
    Temat: Błędna faktura pro-forma
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    dokonałem zakupu w sklepie internetowym, a po zlozeniu zamowienia
    otrzymalem fakture pro-forma z blednie wpisana jedna pozycja (inny rozmiar
    niż zamawiany) czego nie zauważyłem. Po opłaceniu zamówienia zgodnie z
    kwotą koszyka (i tym samym proformy) otrzymałem towar którego nie
    zamawiałem. Czy w świetle prawa wiążace zamówienie to te które "wyklikałem"
    i do dzis widnieje w systemie sklepu internetowego czy może faktura
    pro-forma po wystawieniu której dokonałem wpłaty?

    Pozdrawiam,
    W.