  • Data: 2004-05-04 16:13:40
    Temat: Błąd w sztuce lekarskiej i co dalej?
    Od: "Zygmunt" <n...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego lata złamałem sobie nos, ponieważ zrósł się jakoś nijak i lewa
    przegroda jakoś się zapadła zdecydowałem się na korekte nosa w prywatnym
    gabinecie. Po 4 latach sytuacja wygląda tak, że infekcja gardła stała się
    dla mnie codziennością.Do tego dochodzą bule głowy, katar. Jestem skazany
    na ciągle przyjmowanie leków, chyba że zoperuje i udrożnie sobie przegrode.
    I tu sprawy się komplikują, szpitale nie chcą podejmować się reoperacji. Gdy
    poszedłem do lekarza, który ów nos mi operował to za pierwszym razem
    powiedział, że przychodze za wczesnie i że nos zrasta się bardzo długo
    /bylem u niego po 1,5 roku po operacji/. Nie pozostaje mi nic innego jak
    domagać się od niego zwrotu poniesionych kosztów z nawiązką, albo
    powtórzenia operacji /ponoć to jeden z lepszych specyjalistów choć ja tak
    nie uwazam/. Wolałbym to drugie rozwiązanie bo nie mam w tej chwili funduszy
    na prawnika i przeraża mnie długie postępowanie.
    Napiszcie prosze jak mam rozmawiać z tym chirurgiem, tak żeby wydało mu się,
    że jestem juz po konsultacji z prawnikiem i dokładnie wiem co zrobię w razie
    odmowy wykonania ponownego zabiegu.

    Pozdrawiam
    Zygmunt