eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBłąd Bankomatu › Błąd Bankomatu
  • Data: 2002-11-15 22:07:40
    Temat: Błąd Bankomatu
    Od: "Joogi" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wczoraj wadliwie działający bankomat nie wydał mi pieniędzy, blokując
    równocześnie środki na koncie (Lukas Bank / Bankomat BZ/WBK). Złożyłem
    reklamację w placówce banku - każą mi czekać od 21-100 dni na jej
    rozpatrzenie.
    To były moje JEDYNE pieniądze do końca miesiąca (mam żonę i dwumiesięczne
    dziecko) , nie mam od kogo pożyczyć... banku to nie obchodzi !

    Czy są jakieś prawne możliwości wyegzekwowania natychmiastowego zwrotu
    pieniędzy ?
    Czy powinienem oczekiwać zadośćuczynienia od banku w przypadku pozytywnego
    rozpatrzenia reklamacji ?
    Co mam robić jeżeli wyprą się winy !


    Pomóżcie proszę bo jestem bezsilny wobec banku...


    P.S.
    I z ciekawości :
    Czy jeżeli wtargnę do banku i wyrwę swoją kasę kasjerce z łap (dla mojej
    głodnej rodziny) to czy sąd uzna moje działanie jako obronę konieczną...

    --
    pozdrawiam
    Joogi


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1