  • 1. Data: 2011-07-11 22:40:00
    Temat: Biuro podrozy i konkurs
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Jest sobie "biuro podrozy OIS". Na facebookowym "wallu" organizowali
    konkurs. Wlasciwie to organizowal to ich wroclawski oddzial. Konkurs nie
    mial zadnego regulaminu ani zasad. Byla tylko obietnica (przykladowo):

    "Do wygrania wycieczki do Biogradu ( Chorwacja ) termin : 15-24.07.2011"

    Pozniej padlo pytanie. Pierwsze osoby, ktore odpowiedza, wygrywaja. To
    bylo wiadomo.

    Dostalem wiadomosc:

    "Witam,

    W związku z wygraną w konkursie Ois-owym( Biograd ) prosze o kontakt.
    Pod numerem tel xxx xxx xxx
    Na telefon czekam dzisiaj do 17.00 Pozdrawiam
    Mxxxx Sxxxx"

    Kiedy zadzwonilem po szczegoly, zeby odebrac swoja wygrana, uslyszalem
    ze nie moge jechac sam za darmo, tylko musze zabrac osobe towarzyszaca i
    doplacic ok. 700zl. Zapytalem o regulamin to uslyszalem, ze to tylko
    zabawa, ze nie kazdy konkurs ma regulamin i jak mi sie nie podoba, to
    moglem nie brac udzialu. Szkoda, ze o zasadach mozna sie dowiedziec
    dopiero po fakcie. Kobieta wspomniala jeszcze, ze "zasady byly znane".
    Byly znane, ale chyba tylko im, bo na stronie ani na ich "scianie" nie
    ma ani kawalka tych ich zasad. Ale nie tylko ja mialem problemy z tym
    "biurem"
    Tutaj:
    http://forum.travelway.pl/topic-317-1.html
    jest 205 stron roznych opinii na ich temat. Dominuja negatywne.

    Zastanawiam sie co z tym dalej zrobic, bo takiego chamstwa dawno nie
    spotkalem. Kobieta prawie krzyczala na mnie przez telefon, ze jak to mam
    czelnosc dzwonic, jak nie mam osoby towarzyszacej. Mowila tez, ze nie
    maja w ofercie pojedynczych wyjazdow. Stoi to w sprzecznosci z ich
    strona ois.pl, gdzie wyraznie jest napisane, ze jesli sie jedzie samemu,
    to mozna zostac dokwaterowanym do innych (w koncu to "studenckie"
    biuro). Twierdzila, ze "w tym konkursie to nie obowiazuje". Oczywiscie
    wedlug ich uznania, ktore nie ma poparcia nigdzie w formie pisemnej.
    Zamierzam na pierwszy ogien napisac skarge do UOKiK. Myslicie, ze to cos
    da? Co dalej? Jest szansa cos ugrac? Panstwowa Izba Turystyki raczej sie
    tym nie zainteresuje, bo bodaj jakis czas temu oni z niej wystapili,
    albo zostali wydaleni.