eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Biuro podatkowe a ZUS ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2005-12-09 13:01:43
    Temat: Biuro podatkowe a ZUS ?
    Od: "Krzysiek M." <s...@o...pl>

    Była sobie firma - księgowość prowadziło Biuro Podatkowe łacznie z
    wysyłaniem papierów /ostatnio płatnikiem/ do ZUS. Na koniec 2004 roku firma
    uległa zlikwidowaniu - wszystko wygląda do tej pory OK.
    Problemy zaczeły się teraz :( ZUS przysłał nakazy komornicze za
    niezapłacony ZUS za rok 2005 !!!! Po wizycie w ZUS'ie okazało się, że Biuro
    wyrejestrowało w ZUS'ie pracownika a zapamniało o pracodawcy. Kto w takim
    przypadku powinien ponieść koszty nakazów komorniczych ? jest ich 3 na każdy
    miesiąc każdy po 8,5 zł - co daje kwotę około 250zł


    --
    Krzysiek M.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1