  • 1. Data: 2008-03-07 15:52:10
    Temat: Bibliografia LEXA - CASUS - co to za skrót ?
    Od: k...@g...pl

    Witam,

    Szukałem materiałów do pracy dyplomowej w bibliografi dostępnej w
    LEXie, znalazłem interesujący mnie artykuł - oznaczony jest on jako
    CASUS 2006/2/49. Domyślam się że CASUS to jakiś periodyk - pytanie
    brzmi - jaki ?

    Zapewne jest dostępna jakaś pomoc w LEXie, gdzie mógłbym znaleźć
    rozszyfrowanie tego skrótu, nie mam jednak obecnie do niego dostępu,
    tak więc proszę szanownych grupowiczów o podpowiedź.

    Z góry dzięki,
    Karol

  • 2. Data: 2008-03-07 20:30:35
    Temat: Re: Bibliografia LEXA - CASUS - co to za skrót ?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    k...@g...pl pisze:

    > Domyślam się że CASUS to jakiś periodyk - pytanie
    > brzmi - jaki ?

    Będę strzelał ;)
    Kwartalnik Krajowej Reprezentacji Samorządowych Kolegiów Odwoławczych

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."