  • 11. Data: 2011-04-27 12:16:55
    Temat: Re: Bezskuteczne wypowiedzenie umowy najmu
    Od: Kunio <k...@n...com>

    W dniu 2011-04-27 14:07, Olgierd pisze:

    > Czekaj :)

    nie no serio pytam ;)
    jak nalezy postepowac w takim wypadku? Skierowac sprawe do sadu o
    ustalenie bezskutecznosci wypowiedzenia? Po terminie wypowiedzenia
    wlasciciel moze usunac mnie sila z lokalu? Wolalbym uniknac takiej
    sytuacji...

  • 12. Data: 2011-04-27 12:17:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 27 Apr 2011 14:16:55 +0200, Kunio napisał(a):

    > jak nalezy postepowac w takim wypadku? Skierowac sprawe do sadu o
    > ustalenie bezskutecznosci wypowiedzenia? Po terminie wypowiedzenia
    > wlasciciel moze usunac mnie sila z lokalu?

    No nie, przecież opróżnienie lokalu w takim przypadku następuje po
    eksmisji, do tej zaś potrzeba orzeczenia sądowego -- na tym etapie
    będziesz mógł przedstawiać swoje stanowisko :)

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2011-04-27 12:24:02
    Od: Kunio <k...@n...com>

    W dniu 2011-04-27 14:17, Olgierd pisze:

    > No nie, przecież opróżnienie lokalu w takim przypadku następuje po
    > eksmisji, do tej zaś potrzeba orzeczenia sądowego -- na tym etapie
    > będziesz mógł przedstawiać swoje stanowisko :)

    no ale zalozmy ze dzien po terminie wypowiedzenia wpada wlasciciel z
    karkami i mnie wynosi z lokalu, albo zmienia zamki (a wiem ze jest do
    tego zdolny)
    Wiadomo tez ze nie bede prowadzil sklepu jesli ktos mnie bedzie nachodzil
    Dostalem wypowiedznie i w sumie najlepszym rozwiazaniem jest
    wyprowadzenie sie i ew sprawa o odszkodowanie

  • 14. Data: 2011-04-27 20:27:55
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-27 13:53, Kunio pisze:

    > No i ok. Ale pytanie brzmialo co w takim wypadku zrobic - wyprowadzic
    > sie czy siedziec i czekac kiedy wpadnie wlasciciel z karkami i mnie
    > wyniesie? ;)

    Mieć trochę godności i wyprowadzić się, nie oglądając się za siebie.

    --
    animka

  • 15. Data: 2011-04-28 06:59:50
    Od: KK <n...@i...com>

    W dniu 2011-04-27 22:27, animka pisze:

    > Mieć trochę godności i wyprowadzić się, nie oglądając się za siebie.

    przeciez to sa straty dla mnie - brak przychodow ze sklepu, koszty
    reklamy itp

  • 16. Data: 2011-04-28 21:36:54
    Od: taki sobie ktos <t...@s...ktos>

    > U mnie ten wyrok jest o czymś innym :) Art. 673 kc nie może mieć
    > charakteru bezwzględnie obowiązującego, bo sam w sobie mówi o umowie :)
    >
    > A co więcej: przyjmuje się, że art. 688 kc dotyczy tylko najemcy. A
    > wynajmującego obowiązują przepisy ustawy o ochronie praw lokatorów. Czyli
    > -- w przypadku najmu okazjonalnego -- art. 19d ustawy o ochronie praw
    > lokatorów.

    mozna prosic tak bardziej po ludzku? ;)

    jesli mam umowe na czas nieokreslony i wzialem w wynajem mieszkanie od
    kogos, to moge wypowiedziec ja z 1-miesiecznym okresem wypowiedzenia
    (zakladajac, ze taki mam w umowie)?

    natomiast wlasciciel mieszkania musi stosowac 3-mc okres, tak?

  • 17. Data: 2011-05-02 11:22:17
    Od: " ąćęłń" <j...@g...pl>

    To następnym razem podpisz umowę z terminem tygodniowym, skoro miesiąc Ci nie
    odpowiada.
    Przyjechał prostak ze wsi nawożąc słomy i sobie myśli "napiszemy miesiąc, bo
    jak mi sklep nie pójdzie, to się szybko wyprowadzę".
    No to masz miesiąc.

    -----

  • 18. Data: 2011-05-02 12:29:04
    Od: Kunio <k...@n...com>

    W dniu 2011-05-02 13:22, ąćęłń pisze:
> [...]
    > Przyjechał prostak ze wsi nawożąc słomy i sobie myśli "napiszemy miesiąc, bo
    > jak mi sklep nie pójdzie, to się szybko wyprowadzę".

    znasz sie trolu troche na prawie czy wypisywanie glupot sprawie ci radoche?