  • 1. Data: 2005-10-18 10:30:18
    Temat: Bezprawne anulowanie przez TPSA preselekcji Tele2
    Od: "Andrzej Janeczko" <j...@m...pl>

    Witam grupę!
    W końcu marca zdecydowałem się na DWiW w Tele2.
    Od 1 kwietnie TPSA samowolnie anulowała preselekcję przez Tele2, i do dziś
    płacę abonament w Tele2 i za wszystkie rozmowy w TPSA.
    W Tele2 otrzymałem informację, że TPSA powinna zwrócić mi wszystkie
    niesłusznie pobrane opłaty za rozmowy, które wykonywałem przez Tele2.
    Dziś pani z TPSA zadzwoniła, że mam ponad 400 zł nadpłaty, którą zaliczą mi
    na poczet przyszłych rachunków. Nie pytała o moją zgodę.
    Na moje pytanie jak owa nadpłata została wyliczona otrzymałem informację, że
    kwota ta to różnica między należnościami za rozmowy które zapłaciłem w TPSA,
    a tymi, które zapłaciłbym w Tele2.
    Jest tak, ponieważ TPSA ma odpowiednią umowę z Tele2.
    Jakie są Wasze doświadczenia i co o tym sądzicie?
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2005-10-18 11:02:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Andrzej Janeczko napisał(a):

    > Jakie są Wasze doświadczenia i co o tym sądzicie?

    Policz czy sie kasa zgadza i jak sie zgadza to chyba ok nie?