  • 11. Data: 2006-08-23 05:39:04
    Temat: Re: Bezpodstawne oskarzenie i proba wyludzenia pieniedzy od osoby starszej.
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Tue, 22 Aug 2006 23:13:35 +0100, MT w wiadomości
    <news:ecfvh2$t6b$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Problem w tym, ze nie bede jezdzil po swiecie (do polski) scigajac jakiegos
    > malolata. Zdecydowanie lepsze rozwiazanie dla mnie bedzie jak on chwyci
    > telefon i przeprosi

    Więc co, czego oczekujesz od grupy, mamy mu przemówić do rozsądku?

    --
    Sz.

  • 12. Data: 2006-08-23 06:14:30
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Problem w tym, ze nie bede jezdzil po swiecie (do polski) scigajac jakiegos
    > malolata.

    bilety lotnicze sa tanie, nie przesadzaj :P

    > Zdecydowanie lepsze rozwiazanie dla mnie bedzie jak on chwyci
    > telefon i przeprosi - nawet nie mnie mame.

    jak Cie ktos kopnie i pozniej przeprosi, to tez nie bedzie sprawy?

    > Chwila wstydu jest czasami
    > lepsza nauczka niz umozona sprawa, lub wyrok w zawieszeniu.

    zastanow sie moze najpierw, czego oczekujesz

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2006-08-23 08:56:17
    Temat: Re: Bezpodstawne oskarzenie i proba wyludzenia pieniedzy od osob
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A może coś konkretnie?
    >
    > Bo na przestępstwo z 191KK potocznie mówi się "rozbój".

    no wlasnie nie, rozboj to art 280, kradzie rozbojnicza 281 wumyszenie
    rozbojnicze 282. Polecam kodeks wydawnictwa Zakamycze. (Seria z
    paragrafem, kk, kpk, kkk, kw, kpwsow, kks )

    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 14. Data: 2006-08-23 11:40:52
    Od: m...@g...com

    MT wrote:

    > Problem w tym, ze nie bede jezdzil po swiecie (do polski) scigajac
    > jakiegos malolata. Zdecydowanie lepsze rozwiazanie dla mnie bedzie jak on

    Zawiadomienie wysłać listownie do prokuratury.

    p. m.