  • Data: 2003-09-21 20:56:55
    Temat: Baza danych osobowych
    Od: "kalafior.net" <a...@l...pomysl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    Chcę uruchomić sklep internetowy. Będzie on pobierał od użytkownika jego
    dane osobowe konieczne do wysyłki towarow, oraz trzymał je w bazie do
    kolejnych zakupów. Oczywiście stworzone zostaną mechanizmy wglądu, zmiany i
    kasowania swoich danych osobowych z bazy.
    Słyszałem, że zgodnie z obowiązującymi przepisami, bazy danych osobowych
    muszą być rejestrowane (gdzie?) i podlegają jakimś specjalnym przepisom
    bezpieczenstwa. Czy to prawda? Jak to się odnosi do mojego przypadku
    (standardowy sklep internetowy). Czy przy logowaniu i rejestracji konieczne
    jest używanie kluczy SSL?
    I jeszcze jedno, cały serwis będzie utrzymywany na zagranicznych serwerach,
    czy w związku z tym baza danych osobowych w ogóle podlega polskim przepisom?

    dziękuje za pomoc,
    Kuba Kowalski