    From: "kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bardzo wazne dla mnie......
    Date: Fri, 15 Jun 2007 08:01:44 +0200

    Witam
    Sprawa wyglada tak ze spotykalem sie z dziewczyna cos kolo 5 miesiecy i
    okazalo sie ze jest ona teraz w 6 miesiacu ciazy i tu teraz zaczyna sie
    problem. Ona ma 16 lat a ja mam 21 lat. Trudno bylo ale ja jej
    zaproponowalem ze pomoge jej wychowac to dziecko dlaczego to juz moja
    sprawa. Biologiczny ojciec dziecka wie o tym ze jest ona w ciazy i nawet sie
    zgodzil wychowywac. I teraz mam takie pytania czy matka dziecka ktora jest
    niepelnoletnia moze wybrac kto ma wychowywac dziecko? Czy bedac
    niepolneletnia moze zamieszkac ze mna chopakiem ktory jest pelnoletni? Jakie
    prawa ma bilogoczny ojciec?
    Bardzo bym prosil o odpowiedz bo mi na tym zalezy
    pozdrawiam