    From: fim <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bank odmawia wydania 1/2 spadku...
    Date: Tue, 31 Aug 2010 12:31:59 +0200

    Witam,
    moja mama zmaga się z tym problemem. Sąd zasądził dla niej 1/2 spadku po
    zmarłej mamie. Drugą połowę sąd zasądził dla siostry. To mamy na piśmie.
    Moja mama poszła do banku, celem wypłaty 1/2 spadku, jednak dyrektor
    banku odmówił wypłaty twierdząc, że przy wypłacie spadku muszą
    uczestniczyć dwie osoby tj. dwie córki. To będzie jednak niemożliwe.
    Siostry są ze sobą skłócone i moja ciotka (notabene jest ona skłócona z
    całym światem; nikt w rodzinie jej nie lubi) będzie grała na niekorzyść
    mojej mamy. Dla ciotki pieniądze ze spadku nie stanowią większej
    wartości (w porównaniu z nami to bardzo majętna osoba) i
    najprawdopodobniej wcale nie będzie ich odbierała. Będzie się za to
    starała uniemożliwić wypłatę mojej mamie. Co moja mama może zrobić?

    Pozdrawiam, F.