  • 551. Data: 2021-03-24 22:25:11
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Kviat

    > Podałem Ci przykładowo.

    Przykładowo, gdy legitymujecie sprawcę przestępstwa. To oczywiste.
    Po chuj ten przykład, gdy rozmawiamy o powodach legitymowania obywateli
    bez powodu, a nie o legitymowaniu sprawców przestępstw?

    > Pewnie ten, który jest. To tylko tobie się wydaje, ze ono jest "bez
    > powodu".

    Dostałeś linka do uzasadnienia sądu, że nie tylko mi.
    Jeszcze nie dotarło?

    > NA tym etapie Twojego leczenia próbuję Ci uświadomić, że tam się powody
    > wpisuje.

    To, że wpisuje się powody, to już ustaliliśmy.
    Na tym etapie twojego leczenia próbuję ci uświadomić, że te powody muszą
    być prawdziwe.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 552. Data: 2021-03-24 22:31:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.03.2021 o 22:00, Kviat pisze:

    > Czyli kompletnie bez związku.
    > To po chuj powołujesz się na to zarządzenie, skoro nie o tym mowa?
    > J.F. pyta: "a w jakim celu ustalac tozsamosc?"
    > A ty podajesz zarządzenie określające sposób dokumentowania.
    > To logiczne.

    Odpowiadam Tobie, a nie jemu. Chciałeś wiedzieć, co sie tam oznacza.

    --
    Robert Tomasik

  • 553. Data: 2021-03-24 22:34:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.03.2021 o 22:02, Kviat pisze:

    > Podaj przykład prawdziwego powodu legitymowania bez powodu.

    Legitymowanie "bez powodu" nie ma żadnego powodu. Ani prawdziwego, ani
    fałszywego. To - drogi Kviecie - wynika z samego założenia, że jest "bez
    powodu". To dość elementarne.

    --
    Robert Tomasik

  • 554. Data: 2021-03-24 22:36:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.03.2021 o 22:25, Kviat pisze:
    > Przykładowo, gdy legitymujecie sprawcę przestępstwa. To oczywiste.
    > Po chuj ten przykład, gdy rozmawiamy o powodach legitymowania obywateli
    > bez powodu, a nie o legitymowaniu sprawców przestępstw?

    Jesteś idiotą? Szukasz powodu legitymowania w sytuacji, gdy zakładasz,
    że ono nie ma powodu? To tak, jakbyś szukał złota na podstawie
    przesłanki, że słota nie ma.

    --
    Robert Tomasik

  • 555. Data: 2021-03-25 00:39:21
    Od: Kviat

    > Legitymowanie "bez powodu" nie ma żadnego powodu. Ani prawdziwego, ani
    > fałszywego. To - drogi Kviecie - wynika z samego założenia, że jest "bez
    > powodu". To dość elementarne.

    No nareszcie zrozumiałeś.

    To teraz jeszcze napisz co zaznaczacie, gdy legitymujecie bez powodu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 556. Data: 2021-03-25 00:42:15
    Od: Kviat

    > Jesteś idiotą? Szukasz powodu legitymowania w sytuacji, gdy zakładasz,
    > że ono nie ma powodu? To tak, jakbyś szukał złota na podstawie
    > przesłanki, że słota nie ma.

    Jesteś idiotą? To ty twierdzisz, że są powody do legitymowania bez
    powodu, a nie ja.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 557. Data: 2021-03-25 00:45:20
    Od: Kviat

    > Odpowiadam Tobie, a nie jemu.

    Coś ci się znowu pomyliło. To jemu tak odpowiedziałeś, a nie mi.

    > Chciałeś wiedzieć, co sie tam oznacza.

    No i się nie dowiedziałem.

    Więc powtórzę pytanie: co tam zaznaczacie, gdy legitymujecie bez powodu?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 558. Data: 2021-03-25 05:45:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-22, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > To jest bardzo mądra i celna uwaga. Z tym, że nie wiem, na ile sobie
    > zdajesz sprawę ze złożoności problemu i tej mądrości swojej uwagi. Cały
    > system prawa i organów siłowych jest pomyślany w ten sposób, że one
    > muszą być silniejsze od obywatela. Z założenia. Oczywiście gdzieś tam z
    > zaskoczenia może być inaczej, ale jest to stan chwilowy.
    [..]
    > Przyczyn legitymowania uczestnika demonstracji może być masa. Nie będę
    > się upierał, że za każdym razem jest to kryształowo czyste posunięcie,
    > ale za o wiele rozsądniejsze uważam żądanie zbadania legalności
    > legitymowania, niż wdawanie się w bijatykę z legitymującym.

    To juz nie chodzi o legitymowanie, a o nakręcanie atmosfery w tym
    przyzwolenia dla kulsonady i coraz brutalniejsze działania policji pod
    coraz lichszym pretestem i coraz głupszymi wymówkami. To nie jest rzecz
    jasna wina samej policji, ale to stopniowo postępuje, a jak pójdzie
    odrobinę za dalego, to przyjdzie czas, że nie zapłaci za to nikt inny a
    właśnie policjanci. Będa wyroki, odbieranie emerytur.. brzmi znajomo?
    Można sobie znajdować masę wymówek, które dobrze brzmią bo rządzący
    wtórują lub wręcz błogosławią, ale dla bardzo wielu osób te
    usprawieliwienia kupy się nie trzymają i dla niezaleznego sądu też nie
    będą się trzymać.

    --
    Marcin

  • 559. Data: 2021-03-25 05:53:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-21, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Tu nie chodzi o żadne prewencyjne legitymowanie, a o wysyłanie wniosków
    > do sądów (nic że potem umarzanych) a czasem zakładanie lokat w
    > sanepidzie. Chodzi po prostu o szykanowanie za udział w konstytucyjnie
    > gwarantowanych zgromadzeniach.

    Jak najbardziej prewencyjne. Ma zniechęcac do udziału w zgromadzeniach.

    --
    Marcin

  • 560. Data: 2021-03-25 06:18:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak najbardziej prewencyjne. Ma zniechęcac do udziału w zgromadzeniach.

    Tylko wtedy to niespecjalnie się składa z wersją roberta.

    --
    Shrek