  • Data: 2007-10-02 06:04:18
    Temat: Badanie spożywczaków
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieszkam w małej wiosce - spożywczaków ci u nas zatrzęsienie. ale ceny
    też trzęsą klientem.
    Sa często 2kronie lub więcej wyższe niż w dowolnym supermarkecie. CO
    ciekawe coraz częściej zdarzają sie przebitki ceny - Mleko 0,5% kosztuje
    w piątek 2,50, w poniedziałek 2,70, w następny piątek 3,00zł.
    I to praktycznie na wielu produktach.
    Tak sobie umyśliłem by zrobić "ranking" gdzie mają najtaniej" i go
    opublikować. ale nie wiem czy przypadkiem nie miałbym potem rożnych
    nieprzyjemności albo innych sytuacji wiązanych z opublikowaniem czegoś
    takiego?
    Sam muszę korzystać z marketu bo zrobię 2 x więcej zakupów niż kupował
    bym w małym sklepiku.

    Mnie to nie dotyczy ale naprawde jak widze emerytk co ma 600zł emerytury
    i za owy litr mleka ma zapłacic jej 0,5% to robi się aż niedobrze. Do
    marketu nie pojedzie bo jej sie dużo kupić nie opłaca.

    Sprawa dotyczy tylko towarów zapakowanych przez producenta lub
    długoterminowych. świeże towary sa w cenie porównywalnej z market owymi
    ale jednak towary są lepsze (choć nie zawsze super świeże).